Leuk filmpje van een Lexus GS 450h gen 4:
Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Het kan wel.....Het is mij eens onbedoeld overkomen in een haakse bocht waarin natte bladeren lagen - wat je in de herfst natuurlijk zelf tijdig zou moeten onderkennen en je rijstijl op zou moeten aanpassen. Maar vervolgens werd verder wegglijden gestopt doordat de EST/TC ingreep.Ik kijk er van op dat de GS 450h zo dwars kan. Ik kan nog goed de Autoblog review van 2012 herinneren waar ze het op kleine uitstapjes niet voor elkaar kregen. Ihkv ludiek filmpje even van Lexus/Toyota de sleutel gekregen om alle ESP/TC ingrepen te smoren
195 BPM … dat is verrekte hoog, in de sportschool haal ik de 140 BPM met moeite, zelfs mijn BMI haalt dat geeneensLeuk filmpje van een Lexus GS 450h gen 4:
Waanzinnig en heel erg leuk gemaakt. Vooral de opbouw…Leuk filmpje van een Lexus GS 450h gen 4:
Dat komt, omdat je volkomen afgetraind bent!195 BPM … dat is verrekte hoog, in de sportschool haal ik de 140 BPM met moeite, zelfs mijn BMI haalt dat geeneens![]()