Dusss....wie gaat de LF-A bekijken?

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik probeer op het moment in contact te komen met autovisie, kijken of ik de auto van iets dichterbij mag voelen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik ben nu afgelopen maanden 2x naar londen westlane geweest, maar helaas stond hij niet bij de dealer :(
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Nog geen reactie van Autovisie, dus verwacht ik ook niet veel meer van. Ik denk dat ik niet over de concours ga lopen in de hoop een glimps op te vangen van de LF-A, want dat kan ik vast wel op een andere show. Ook ben ik er zeker van dat autovisie betere foto's kan maken dan ik, dus zie ik niet veel reden er naar toe te gaan.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Maar het gaat er natuurlijk om de auto in reallife zien :p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Klopt, maar goed, wie wil er dan uit naam van Lexusforum gaan?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik kan helaas niet, maar mocht ik weer naar londen gaan dan zal ik zeke rweer langs park lane lopen.
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ik zou eerst naar het Loo maar weer 20 euro per persoon en dan al die kakkers met hun leuke autootjes. Autovisie maakt er in hun blad altijd zo'n spektakel van maar de vorige keer vond ik het ook een beetje tegenvallen. En Zo'n LF-A is zo onbereikbaar voor mij dat ik daar geen aparte reis voor ga maken. En de zon schijnt morgen in mijn achtertuin. En de koffie is gratis. Ik ga binnenkort naar museum Louwman, kijken wat dat is.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Coordinator zei:
Ik zou eerst naar het Loo maar weer 20 euro per persoon en dan al die kakkers met hun leuke autootjes. Autovisie maakt er in hun blad altijd zo'n spektakel van maar de vorige keer vond ik het ook een beetje tegenvallen. En Zo'n LF-A is zo onbereikbaar voor mij dat ik daar geen aparte reis voor ga maken. En de zon schijnt morgen in mijn achtertuin. En de koffie is gratis. Ik ga binnenkort naar museum Louwman, kijken wat dat is.
Ik sluit mij helemaal bij je aan. Toch had ik hem wel graag willen zien, maar ik heb verder eel weinig met oldtimers.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Zo zie je maar! Anders hadden we allemaal hetzelfde gereden ;)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Wat wel mooi is van nieuw spul, is dat het nieuw is. En het nog wel even duurt voordat het gerepareerd moet worden :llol: scheelt een hoop tijd :|