dvd kijken op navi gaat niet

Lexus187

Nieuw hier
8 okt 2012
15
0
0
Hallo ik ben nieuw hiero,dus neem me niet kwalijk als ik het niet goed doe. :worship:

Ik heb nu sinds een maand een Lexus is 220d van 2006.
Ik heb begrepen dat de vorige eigenaar een aardige liefhebber is geweest. :mrgreen:
Hij heeft orgineel navigatie van lexus achteraf in laten bouwen,ramen geblindeerd,dubbele uitlaat systeem met orgineel aangepast nieuwe bumper,19 inch velgen er dik. :)

Heb deze mooie Lexus gekocht maar nu na een tijdje rijden begint het navi systeem mij te vervelen. :X

punt 1 dvd word afgespeeld maar zie geen beeld waar ik wel op hoopte ivm mijn kleine mannetje.Hoor wel het geluid van de dvd. :(
punt 2 elke keer als ik in de auto stap en ik start dan springt het systeem op de radio functie am heel vervelend ivm ruis en elke keer weer het juiste kanaal van muziek moeten aan toetsen.Zie ook geen optie in de set up om dit te veranderen. :(

Hopelijk is er iemand zo vriendelijk om mij hiermee te helpen of advies te geven. :hi:

mocht dit verkeerd geplaatst zijn laat mij dat graag weten zodat ik het goed kan doen :roll:

met vriendelijke groet
Lexus187 ;)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Foto?


De ruis is een bug van Flyaudio, zal je mee moeten leren leven.
DVD kijken ging goed, weet niet waar je issues mee hebt?


En ja, de vorige eigenaar moet een echte liefhebber zijn geweest :D :D Een IS220D met dubbele uitlaten rijden er maar 2 van rond, waarvan 1 een eigen ontwerp ipv de standaard IS250 pijpjes.
En de velgen, ook daar ben je uniek mee (wel even laten spuiten), daarvan denk ik dat je ook de enige bent.

En je vergeet de red ouds, de schroefveren, de PDC, de achteruitrijcamera, etc.


have fun!


p.s. Vervang even de software van de NAV door een andere, ik heb nog het een en andere liggen aan software ;)


Deze?

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

Lexus187

Nieuw hier
8 okt 2012
15
0
0
Zo dat is bizar hahahha ja dat is de Lexus die ik heb hahahh a.
Wel relaxed dat ik de oude eigenaar hier ben tegengekomen.
De dvd speelt wel af maar ik hoor alleen het geluid en zie geen beeld????
Ik zou graag een foto willen plaatsen maar elke x als ik het upload dan zegt ie dat het bestand te groot is.

Zou ik met de oude eigenaar kunnen prive berichten over het 1 en ander als dat mogelijk is.
Hopelijk zou je me willen helpen met een paar vragen die ik heb

bedankt en tof dat ik de oude eigenaar hier ben tegengekomen !!!!!!!
 

Lexus187

Nieuw hier
8 okt 2012
15
0
0
Bedankt

Nu dat ik hoor dat het zo uniek is ben ik nog blijer hahahhaha.
Hopelijk kunnen jullie me helpen met me vragen als ik die zal hebben.

Alvast fijn om kennis te maken
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Blue Eyes kent die auto door en door volgens mij, dus hij moet je zeker kunnen helpen.
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Lexus187 zei:
Zo dat is bizar hahahha ja dat is de Lexus die ik heb hahahh a.
Wel relaxed dat ik de oude eigenaar hier ben tegengekomen.
De dvd speelt wel af maar ik hoor alleen het geluid en zie geen beeld????
Ik zou graag een foto willen plaatsen maar elke x als ik het upload dan zegt ie dat het bestand te groot is.

Zou ik met de oude eigenaar kunnen prive berichten over het 1 en ander als dat mogelijk is.
Hopelijk zou je me willen helpen met een paar vragen die ik heb

bedankt en tof dat ik de oude eigenaar hier ben tegengekomen !!!!!!!


Laat de foto's elders hosten, en gebruik RIMG ipv IMG.
Dan gaat het met die foto's ook wel lukken.

En je vragen, we hebben al PM contact, en je opmerking in de eerst posting (aardige liefhebber): In deze context een understatement, en ja, ik ben aardig en ook liefhebber :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
GEzellig! Ik was al bang dat we die mooie IS niet meer terug zien! maar gelukkig! :) We zien je op de volgende meeting!
 

Lexus187

Nieuw hier
8 okt 2012
15
0
0
Ja lijk me leuk een meeting nooit zo iets meegemaakt!!!! :mrgreen:
En leuk dat iedereen zo vriendelijk is bedankt daarvoor. :rulez:

Tot snel dan!!!! :hi:
 

Lexus187

Nieuw hier
8 okt 2012
15
0
0
Hele domme actie van mij over die dvd hahhahahah a
Hij doet het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stond in de set up nog op brake optie

Had in de ochtend op flyaudio gekeken gelukkig een ingeving gekregen en het licht gezien hahahha

Brake functie op off en we hebben beeld vanaf usb en dvd hahaha eindelijk

Zoontje helemaal blij en gelijk een spiderman dvdtje gekeken hahah kan ook niet anders me zoontje heet MARVEL van MARVEL Comics hahahha we zijn echt zo blij hahah

Sorry voor al die vragen over die dvd functie was gewoon dom en kortzichtig
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Zat ik toch goed ;)


Is je zoon ook weer tevreden.
Kleine tip, je kan in de hoofdsteunen, of los, ook schermpjes plaatsen. Deze zijn aan te sluiten op de Flyaudio.
Je kan dus centraal voorin de schermen achterin aansturen!

Je moet dan alleen de schermen aan de Flyaudio koppelen, en snoeren vanaf de stoelen naar voren trekken.
De Flyaudio moet er dan wel helemaal uit.
Dat is allemaal niet zo spannend. Kost alleen wat tijd.

En, je kan goedkope schermen nemen, immers, een DVD speler, etc. hoeft niet ingebouwd in de schermen te zitten, want daar gebruik je immers de Flyaudio DVD speler voor.
Of, betere, grotere schermen dan je normaal zou kopen voor het zelfde geld ;)