een IS en een I phone

sanijon

Nieuw hier
17 aug 2014
12
0
1
Heeft iemand al eens last gehad met het opladen in de midden console van een I phone?
als ik miin telefoon oplaad krijg ik de raarste storingen, ik heb zelfs al langs de weg gestaan omdat de dynamo niet meer bijlade.

Ik ben benieuwd of ik de enige ben, ik heb de auto nu 2 maanden en het was op de eerste dag al een (onplezierige) verassing.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Je stond langs te weg omdat je de iphone oplaadde? Dat is een nieuwe voor mij. Wellicht kortsluiting ergens of een slechte lader? Iets dergelijks moet normaal gesproken uit te lezen zijn in de computer van de IS. Hoewel je stil hebt gestaan met een lege accu, durf ik niet zeker te zeggen of de computer de foutcodes "onthouden" heeft. Ik zou naar een dealer of een garage gaan en de auto toch laten uitlezen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
kortsluiting duidelijk, maar dat wordt een zoekwerkje... zit dat trouwens af fabriek in een is250? opladen vanuit het middenconsole?
 

sanijon

Nieuw hier
17 aug 2014
12
0
1
Het is inderdaad heel raar, maar het is ook raar dat sinds ik de auto heb 2x een storing heb gehad en dat beide keren de i phone werd opgeladen, nu ik hem er niet meer oplaad heb ik dat niet meer gehad.
zou het ook niet kunnen dat ik door de telefoon storingen op de kanbus krijg.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Heb je al geprobeerd een willekeurig ander iets op te laden? Bij kortsluiting zou ik denken aan draadjes en contactjes die affikken, maar dan heb je wel andere effecten erbij...

als ik miin telefoon oplaad krijg ik de raarste storingen
Behalve het stilstaan, kun je daar iets specifieker in zijn, want ik begrijp eruit dat er meer gebeurd?