Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Welkom op ons onvolprezen forum Svekk.
Tja, ik weet natuurlijk niet wat je 'auto geschiedenis' is en of deze IS 250 bij een autohandelaar; algemene garage of particulier te koop wordt aangeboden.
In de eerste 2 gevallen zou ik zo wie zo:
- eerst eens kijken of er 'recensies' / 'waarderingen' van dit bedrijf op het wereld wijde web te vinden zijn.
Daarnaast in algemene zin:
- Lees je goed in op de 'ervaringen' met en de 'nukken' van een IS 250 uit het betreffende bouwjaar
- Dan weet je waar je op moet letten en bepaal je voor jezelf de minimum voorwaarden.je
- Ga vervolgens onaangekondigd of maak een afspraak en kom dan een kwartier te vroeg.
Op die manier krijg je een aardige indruk van wat voor vlees je in de kuip hebt [ je koopt tenslotte ook de verkoper].
- Maak vervolgens na een bandentrap praatje en wanneer het gevoel goed is een uitgebreide proefrit.
- Ga vervolgens 'wheelen & dealen', niet alleen over de prijs maar ook over de garantie voorwaarden.
Zo minimaliseer je het risico om een kat in de zak te kopen.
Dat getikt hebbende: een dergelijke voorbereiding is geen garantie voor succes want het kan daarna natuurlijk altijd nog mis gaan.
Iets wat we aan den lijve met onze elekrische UX hebben mogen ervaren.
Aankoopkeuring uitvoeren, dan weet je ongeveer wat er aan kosten aan zit te komen.
Verder zegt drie jaar geen onderhoud niet zo heel veel.
Een auto met wel alle recente beurten kan in slechtste geval ook behoorlijk onzorgvuldig afgetrapt zijn.
Ik zou zeggen:
Als de auto verder netjes is en je twijfelt een aankoopkeuring laten doen. In orde, meteen een beurt laten uitvoeren.
Anders laten staan.
Nope helaas is iemand voor mij geweest. Was wel een hele mooie versie voor een zacht prijsje....Toch gekocht?
Info zo via Finnik op te diepen
![]()
22-SN-PL - Alles over de Lexus IS 250 Sport
Ik heb de Lexus IS 250 Sport uit 2006 gespot op Finnik.finnik.nl
Zelfde voorwaarden uiteraard, maar ziet er op het eerste gezicht goed uit, behoudens die glimmende voorstoelen die goed gereinigd moeten worden.Reserveren kon helaas niet. Nu deze op het oog https://link.marktplaats.nl/m220374...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios wat zeggen jullie? Is dit wat? Heeft t voordeel dat de koppeling nieuwer is?