Eerste keer lexus gelijk verliefd

AngryDan

Nieuw hier
2 jun 2026
5
31
13
Hoi allemaal,

mijn online persona is AngryDan ik heb altijd volvo gereden maar omdat de laatste zoveel werk nodig besloten om op zoek te gaan naar een andere wagen.
Een van mijn droom autos was altijd al een Lexus IS, ik rijd nu anderhalf maand in een Lexus IS250 uit 2009, een zeer goed verzorgde auto door de vorige eigenaar.
maar zoals alle autos met een leeftijd heeft ook deze een beetje liefde nodig.
gelukkig is het interieur niet plakkerig en heeft de vorige eigenaar deze laten vervangen.elf ben ik nu bezig om de auto iets naar het jaar 2026 te halen maar met style,
geen JDM honda civic ik ben 18 en wil lawaai maar stijlvol althans in mijn mening dan.
sinds ik de Lexus heb aangeschaft erg tevreden, mooie tijdlose uitstraling, luxe en comfort alom, en niet een auto waar je veel van ziet rijden zoals een volvo.
even een kleine introductie van mezelf, ik ben 46 getrouwd en 2 jongens van 17 en 18 die me graag helpen met het onderhoud van de auto.
gelukkig ben ik redelijk handig en doe dan ook het meeste aan de auto zelf zoals vloeistoffen en upgrades denk aan een Vline inbouw nieuwe koplampen en achter lichten.
de echt grote dingen laat ik door een garage doen.
ik hoop op dit forum mensen te ontmoeten en ideeen kennis uit wisselen en natuurlijk een hoop te leren van de ervaren Lexus bezitters.

Je ka niet zoiets plaatsen en dan geen foto’s erbij doen.. 😜
Oke, Oke zijn niet de mooiste fotos jammer genoeg maar je heb zeker gelijk dus bij deze een paar fotos van zoals m'n vrouw haar al noemt "Angry Lexi" 🤣
De eerste 2 fotos zijn zoals ik haar ophaalde de laatste met wat ik tot nu heb gedaan.

Bijlagen

• 1000004609.png
    1000004609.png
    1,9 MB · Weergaven: 49
  • 1000004610.png
    1000004610.png
    2,2 MB · Weergaven: 52
  • 1000005051.jpg
    1000005051.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 51
  • 1000005114.jpg
    1000005114.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 52
  • 1000005128.jpg
    1000005128.jpg
    1,5 MB · Weergaven: 55
Oke, Oke zijn niet de mooiste fotos jammer genoeg maar je heb zeker gelijk dus bij deze een paar fotos van zoals m'n vrouw haar al noemt "Angry Lexi" 🤣
De eerste 2 fotos zijn zoals ik haar ophaalde de laatste met wat ik tot nu heb gedaan.
Gefeliciteerd met je 250 ! Tijdloos design en je zal er zeker van genieten . Heb ongeveer dezelfde kleur op mijn IS . Veel plezier ermee maar dat zal zeker lukken !

allemaal bedankt voor het warme welkom.
in het projecten deel van de forum zal ik de komende tijd meer posten, aangezien ik nog wel wat plannen heb in de komende tijd.
ook daar zal ik meer fotos plaatsen van de voor en na upgrades en veranderingen

Koplampen zien er opzich wel goed uit.
Ga er vanuit dat ze ook beter licht geven? En niet verblinden voor tegenliggers hoop ik (dat zie je nog wel eens met aftermarket spul).

De achterlichten ben ik niet zo'n fan van.

Wel benieuwd naar je verdere plannen.

Laatst bewerkt:
Koplampen zien er opzich wel goed uit.
Ga er vanuit dat ze ook beter licht geven? En niet verblinden voor tegenliggers hoop ik (dat zie nog wel eens met aftermarket spul).

De achterlichten ben ik niet zo'n fan van.

Wel benieuwd naar je verdere plannen.
bedankt,
en nee de kop lampen verblinden gelukkig geen tegen liggers, heb er zelf ook een hekel aan als ik een tegenligger heb met lasers die me verblinden alsof ik in de midzomer zon aan het staren ben :)
ze zijn goed afgesteld (zelf gedaan) en geven inderdaad een stuk meer licht ook mooi breed en erg helder als ik het moet omschrijven is het wit blauw iets wat ik zelf niet had verwacht maar wel erg mooi is om te zien.
en dat je achterlichten niet zo mooi vind snap ik niet iedereen vind de stijl mooi gelukkig ook maar denk ik dan. ben wel benieuwd wat voor lichies jij er in had gedaan dan, ben altijd benieuwd naar hoe een ander iets ervaart.

als je de reis wilt volgen, ik heb net in het projecten deel een post aangemaakt om mee te kijken naar de "wilde" plannen :)

• Leuk
Waarderingen: quattrootje
Helemaal goed hoor, smaak en meningen zijn natuurlijk erg persoonlijk dus lekker doen wat jij mooi of goed vindt. Laat je door ons niet weerhouden.

Ik ben zelf meer van de 'original polizei' al hou ik wel een beetje van een sportieve look dus mooie velgen of een bescheiden kofferbaklipje mag best op m'n IS :giggle:

• Leuk
Waarderingen: Bobusa