Eerste Lexus

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Tommy11

Nieuw hier
11 nov 2016
11
2
3
Hallo Lexus liefhebbers,

Mijn naam is Tommy van de Wijngaard. Ik ben 27 jaar en woon in Groningen. Het is al even geleden, maar 04 november 2016, was de dag dat ik mijn eerste Lexus bij Louwman Groningen in ontvangst mocht nemen. Het is een CTH200 uit 2015 geworden. In tussentijd heb ik al heel wat uren in de CT doorgebracht. Ik rij dagelijs 2 uur en ben dan ook erg blij dat ik dat in mijn nieuwe betrouwbare vriend mag doen. Hiervoor heb ik vier verschillende Toyota's gehad. ik ben namelijk gek op betrouwbaarheid. Betrouwbaarheid+comfort+luxe+effici?ntie= Lexus CTH200 :-). Ik ben niet echt niemand die online veel tijd doorbrengt, maar ik wil mij allereerst aanmelden als Lexus rijder. Ik zal mijn best doen om af en toe in te loggen haha. Misschien spreken wij elkaar een keer.

Groeten,

Tommy

Bijlagen

• photo5716.jpg
    photo5716.jpg
    152,5 KB · Weergaven: 94
  • photo5717.jpg
    photo5717.jpg
    170,9 KB · Weergaven: 120
  • photo5718.jpg
    photo5718.jpg
    152,5 KB · Weergaven: 89
  • photo5719.jpg
    photo5719.jpg
    109,7 KB · Weergaven: 89
He Tommy, wat leuk.........de 1e collega die ook besmet is met het Lexus virus.
Ik heb hem van de week al even mogen bewonderen. Wat een mooie kleur en mooie velgen.
We hebben het er al vaker over gehad, je bent getrouwd in een Lexus is300h (of was het een rc?) en dat vond je fantastisch.
Op een dag, en die dag is eerder gekomen als verwacht, moest er een lexus komen, een witte.
en daar is ie dan, prachtig. Heerlijk als dromen uit mogen komen.
ik wens je heel veel veilige kilometers toe en heel veel rij plezier.
ik zie je vd week weer on the job.
gr. Stefan

He Tommy, wat leuk.........de 1e collega die ook besmet is met het Lexus virus.
Ik heb hem van de week al even mogen bewonderen. Wat een mooie kleur en mooie velgen.
We hebben het er al vaker over gehad, je bent getrouwd in een Lexus is300h (of was het een rc?) en dat vond je fantastisch.
Op een dag, en die dag is eerder gekomen als verwacht, moest er een lexus komen, een witte.
en daar is ie dan, prachtig. Heerlijk als dromen uit mogen komen.
ik wens je heel veel veilige kilometers toe en heel veel rij plezier.
ik zie je vd week weer on the job.
gr. Stefan

He Stefan,

Bedankt, het is inderdaad een droom van mij die werkelijkheid is geworden. ik ben getrouwd in een GS 300 H uit 2014. See you on the job mate.

Groeten,

Tommy

Vet hoor ! Mooie kleur en dikke velgen ! Keer wat anders dan de standaard lease modellen !

Bedankt Jelmeris200:grin:. Haha klopt goed gezien, misschien zie ik je daar een keer:D.