Effe voorstellen

snekuem

Hoort erbij
15 okt 2011
71
0
0
Ik had al een paar dingen gepost, zonder mezelf voor te stellen op dit forum.
Mijn naam is Glenn en ben aan mijn eerste Lexus toe, na enkele jaren met een VW Golf 4 TDI te hebben gereden.
Voorheen was ik ook nog de trotse bezitter van een Toyota Corolla gti-16 en een Toyota Starlet, dus heb al heel wat rijervaring met Japanse wagens :)

Waarom ik voor de Lexus CT200h in pearl white gekozen heb ? Ik rijd ongeveer een 18000 km per jaar, dus in feite te weinig om terug een diesel te kopen aangezien hier in Belgi? het prijsverschil tussen benzine en diesel aan de pomp serieus aan het slinken is ( ongeveer 13 eurocent bij de Esso Express in Essen ) en een dieselwagen toch meer kost aan inschrijving, verzekering en vooral onderhoud.

Ik vond ook het model wel geslaagd en apart en aangezien ik vroeger met mijn Toyota's geen noemenswaardige problemen gehad, was de keuze snel gemaakt.

Het enige nadeel voor mij is dat de dealer in Wijnegem toch een eindje rijden is, maar het mag natuurlijk niet de bedoeling zijn om met een Lexus regelmatig bij de garage te staan met problemen :loll:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! :hi: Erg mooi dat Pearl white :rulez:

Hybride is inderdaad steeds aantrekkelijker voor de korte ritten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom hier! ik vind hem in het wit nog steeds 1 van de mooiste kleuren! :)

En qua betrouwbaarheid zit je met de CT zeker goed! :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Als je een link hebt dan kan je door middel van IMG knopje bij de volledige bewerker een link toevoegen :)