Eindelijk mijn eigen IS 250

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hallo allemaal!

Na maanden het hele land doorgecrosst te hebben om eventueel interessante Lexussen IS 250 te bekijken, heb ik vorige week de knoop eindelijk doorgehakt en een donkerblauwe IS 250 automaat uit 2007 gekocht. Eigenlijk vreemd dat het zo lang heeft moeten duren want ik heb er een jaar of tien geleden ook al over gedacht, maar toen toch besloten mijn BMW helemaal op te rijden. Daarna om economische redenen nog een kort uitstapje gemaakt naar Peugeot. Maar ja, beter laat dan nooit. Volgende week ga ik 'm ophalen, ik verwacht er erg veel van want ik ben na al die proefritten nogal onder de indruk geraakt van het comfort dat een Lexus biedt. Dat hoef ik jullie natuurlijk niet te vertellen. Blij dat ik eindelijk tot de Lexus-familie ben toegetreden.

Groeten
Erwin.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
hoi Erwin! welkom op het forum en bij de lexus-familie ;)

nog veel plezier de komende kilometers met je IS250!!!

nog plannen met je IS?
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hey Jeroen,

Met plannen bedoel je waarschijnlijk of ik nog dingen ga veranderen aan mijn auto? Ik ben totaal niet handig dus ik heb 'm maar zo compleet mogelijk gekocht, dus met o.a. navigatie en Marc Levinson audio. Misschien dat ik nog overstap op 18 inch velgen (er zit nu 17 inch onder) maar voorlopig denk ik dat ik het even zo laat. De bedoeling is dat ik heel veel jaren in deze fantastische auto ga rijden dus ik heb de tijd. Ik ben vooral van plan om er veel mee te gaan rijden!! En misschien word ik nog wel op ideeen gebracht hier op de site.
 

Jeroen

Stamgast
16 mei 2011
1.995
3
38
het begin klinkt al goed! andere mooiere velgen eronder maakt al een hoop goed!
maar er zijn hier zat gave en mooie idee?n op het forum dus succes!! :)
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Erwin zei:
Hey Jeroen,

Met plannen bedoel je waarschijnlijk of ik nog dingen ga veranderen aan mijn auto? Ik ben totaal niet handig dus ik heb 'm maar zo compleet mogelijk gekocht, dus met o.a. navigatie en Marc Levinson audio. Misschien dat ik nog overstap op 18 inch velgen (er zit nu 17 inch onder) maar voorlopig denk ik dat ik het even zo laat. De bedoeling is dat ik heel veel jaren in deze fantastische auto ga rijden dus ik heb de tijd. Ik ben vooral van plan om er veel mee te gaan rijden!! En misschien word ik nog wel op ideeen gebracht hier op de site.


Bedoel je tijd of veel KM's? Dan beter een diesel gekocht :p




Veel plezier en welkom ;)
 

tri

Actief
6 nov 2011
215
1
0
Verander er niets aan, nu is hij een harmonisch geheel en comfortabel.Veel geluk er mee.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom! :hi:

Erg mooi. Veel fijne km's gewenst in deze fijne auto!
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Bedankt voor de reacties allemaal, @ blue-eyes: met veel ermee gaan rijden bedoel ik vooral vele jaren, voor een diesel rijd ik denk ik niet genoeg. Over eventuele veranderingen aan mijn IS zijn de meningen blijkbaar verdeeld; ik weet zelf ook nog niet of ik dat nodig vind want ik vind 'm zoals ie nu is ook al fantastisch, maar ik zal volgende week wel wat foto 's plaatsen, dan kunnen jullie je mening geven.

Groeten
Erwin.
 

D-Per4mance

Actief
7 okt 2011
208
0
0
Erwin zei:
Bedankt voor de reacties allemaal, @ blue-eyes: met veel ermee gaan rijden bedoel ik vooral vele jaren, voor een diesel rijd ik denk ik niet genoeg. Over eventuele veranderingen aan mijn IS zijn de meningen blijkbaar verdeeld; ik weet zelf ook nog niet of ik dat nodig vind want ik vind 'm zoals ie nu is ook al fantastisch, maar ik zal volgende week wel wat foto 's plaatsen, dan kunnen jullie je mening geven.

Groeten
Erwin.

Allereerst welkom!
Een IS250 is standaard echt al een waanzinnig mooie auto!
Persoonlijk vind ik 3 modificaties het overwegen waard: maatje grotere velgen, verlagingssetje (looks en stuurgedrag) en een origineel IS250 Sport achterspoilertje om het helemaal af te maken.
Heb zelf alleen wel eens met een IS220D gereden, maar was zeer te spreken over het comfort en stuurgedrag, met zo'n mooie V6 in plaats van een 4 pitter diesel kan dat alleen nog maar mooier rijden!
 

sev

Nieuw hier
17 dec 2011
12
0
1
Welkom hier. Supermooie auto die is250. Vorige week een proefrit gemaakt in amsterdam.
En waw wat is hij stil man, echt super je hoort alleen de motor een beetje.

En de bouwkwaliteit is echt top. Geen kraakjes ect en hele mooie dash. Voelt heel premium.
Toen de sleutels terugbracht zei ik, "rijdt goed, maar ja tis een nieuwe he?" de beste man liet me de km zien 150000 op de klok... waw het voelde echlt als nieuw.

Veel plezier ermee!
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hey Sev, wat je schrijft herkent waarschijnlijk iedereen die ooit een is250 heeft gereden. Ik heb afgelopen vrijdag mijn auto opgehaald en ben supergelukkig :mrgreen: met mijn aanwinst, iedere keer dat ik een stuk ga rijden blijkt dat ie nog lekkerder rijdt dan ik me van de keer daarv??r herinnerde. Het heeft me een kleine acht maanden gekost waarin ik ongeveer tien proefritten in verschillende is250 's heb gereden maar ben blij dat ik geduld heb gehad tot de juiste voorbijkwam en ik toen gelijk heb toegeslagen; ik heb nu een auto die alle opties heeft die ik zocht en ook wat uiterlijk betreft goed bij me past. Ik ben al vanaf vrijdag van plan om foto 's hier op het forum te plaatsen maar hier in Bussum blijft het maar regenen, ik wacht dus nog even op het geschikte moment om een paar leuke plaatjes te schieten, zal wel volgend weekend worden.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Alor zei:
Waar haal je het geduld vandaan :rulez:
Bij mij is het kijken en kopen :D En proefrijden??? nooit van gehoord :)
Maar het is tot nu toe altijd goed gegaan.

Same here!
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Ik met mijn twee linkerhanden en gebrekkige kennis van auto-techniek ben helaas veroordeeld tot het kopen van een zo compleet mogelijke auto; jullie zullen waarschijnlijk wat makkelijker (of juist bewust) een wat minder complete auto kopen om er dan zelf een mooi project van te kunnen maken. En ik ben er in de afgelopen maanden achter gekomen dat een auto met alle door mij gewenste opties niet zo makkelijk te vinden was. Maar voor mijn gevoel ben ik nu wel beloond voor mijn geduld!!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Nog een andere reden:

gewoon geen geld voor een completere wagen :D :p
Als ik nu zie wat ik naderhand heb ge?nvesteerd had ik die duurdere wagen met gemak kunnen kopen, maar ja, ik kon niet langer dan 3 dagen wachten toen ik eenmaal had besloten voor een IS gen II te gaan ;) :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom hier! en erg leuk dat er steeds meer IS250lingen komen :) Mocht je vragen hebben dan horen we het! :)
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum. Alsnog veel plezier met je IS gen II. Geniet van de kilometers.
 

Erwin

Hoort erbij
5 dec 2011
50
0
0
Hallo heren,

Hierbij dan de al eerder aangekondigde foto 's van mijn IS 250. Benieuwd wat jullie ervan vinden.

wiwyo6.jpg

dq438z.jpg

b84bya.jpg

y05h.jpg

o7vsb9.jpg

16rwur.jpg

142e7wm.jpg

1z2q05i.jpg


Groeten
Erwin.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Nice! ziet er heel erg netjes uit! Erg schoon! Hij lijkt wel nieuw!