Eindelijk mijn Lexus!

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ceel
  • Startdatum Startdatum
Daar gaat nog wel wat aan vooraf..... al wil ik degene in je hand nomineren...... geintje :kiss:

Inderdaad grafiet grijs! Vind het een erg mooi kleurtje! Voor mijn Doe het zelf skills heb ik ook 4 jaar autotechnicus moeten studeren hoor (; Mooie lexus heb je ook! Wat houd de wisselbeker in Lextase?

Laatst bewerkt:
Ik heb ook een grijze, met paarse spikkels en groene spikkels en zilver spikkels en vogelpoep spikkels...

• Leuk
Waarderingen: Ceel
Wat houd de wisselbeker in Lextase?
Naast de 1e, 2e en 3e prijs is er een wisselbeker voor de mooiste Lexus, gekozen door de op de meeting aanwezige Lexus rijders. In mijn geval werd de wisselbeker toegekend door het personeel van de Lexus dealer in Raamsdonksveer, waar de laatstemeeting werd gehouden. Elk jaar gaat de wisselbeker weer naar iemand anders. Dus doe mee volgend jaar!
Als we naast elkaar gaan staan zorgen we voor een leuke verwarring :p......Let maar niet op fastatje en SC400nl, die zijn gewoon jaloers op ons :xp.....

Lexus meeting 4.jpg

Hmm moet ik nog wel even mijn wielkast randje laten spuiten. Wou wel naar de meeting komen, maar was op vakantie. Misschien volgend jaar!

Wat houd de wisselbeker in Lextase?
Naast de 1e, 2e en 3e prijs is er een wisselbeker voor de mooiste Lexus, gekozen door de op de meeting aanwezige Lexus rijders. In mijn geval werd de wisselbeker toegekend door het personeel van de Lexus dealer in Raamsdonksveer, waar de laatstemeeting werd gehouden. Elk jaar gaat de wisselbeker weer naar iemand anders. Dus doe mee volgend jaar!
Als we naast elkaar gaan staan zorgen we voor een leuke verwarring :p......Let maar niet op fastatje en SC400nl, die zijn gewoon jaloers op ons :xp.....

Ik dacht toch echt dat de winnaar van de wisselbeker bepaald wordt door het LF bestuur als extra poedelprijs naast de winnaars van mooiste lexus ,voor een lid die een uniek mobiel heeft of verdient heeft voor zijn toewijding en lextase heeft een unieke barn find met een zeer lage kilometer stand en heeft daarom zeer verdiend deze prijs gekregen

de 1 ste 2 de en 3 de prijs word gekozen door het publiek door middel van een stem biljet

over verwarring gesproken ;)

• Leuk
Waarderingen: Deleted User 80
OK, dan is de verwarring nu opgelost...excuses voor mijn misverstand (als nieuweling)...