Eindelijk weer een Lexus!

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Van 2010 tot 2012 was ik de eigenaar van een Lexus IS 200. Wegens gezinsuitbreiding heb ik deze helaas moeten inruilen voor een Saab 9-3 1.8t station.
Maar ja, een Saab is een auto en geen Lexus. Ieder ritje miste ik toch het Lexus gevoel.

Gelukkig heb ik daarom vandaag weer een Lexus gekocht!
Dinsdag haal ik mijn Lexus GS 300 op die ik vandaag gekocht heb. Ik ga deze als youngtimer (bouwjaar 1998) rijden, als ondernemer is deze regeling meer dan interessant :oops:
 

Bijlagen

  • photo2312.jpg
    photo2312.jpg
    165,8 KB · Weergaven: 31

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heel veel succes met de auto! Gelukkig weer een 6 cilinder :)
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Dank jullie wel voor de positieve reacties Gelukkig weer een 6 cilinder en automaat. Want dat zelf in benzine roeren begon ik alweer zat te worden ;)

Van binnen heeft deze ook een licht beige interieur.
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
Vandaag de auto opgehaald. Na een half uur rijden hoor ik een klap en zie ik iets zwarts de lucht inschieten.
Ik denk in eerste instantie aan een klapband, maar ik merk gelukkig niks aan de auto.

Blijkt dat er waarschijnlijk een stuk autoband van een andere auto de voorkant van mijn auto heeft geraakt, hierdoor is het lampje van de richtaanwijzer en het stadslicht gesneuveld.
Gelukkig geen echte schade (alleen een krasje op de bumper, dat er waarschijnlijk niet zat)

Ik hoop dat de volgende kilometers minder problemen opleveren.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dat is best schrikken! Had in eens een vrachtwagen naast mij die een klapband kreeg. Schrok me dood, en er vielen stukjes rubber in de auto (dak stond open). Daarnaast nog een aantal uren lang een piep in mijn oren gehad.

Succes met de reparatie. Kom je ook 19 oktober?
 

tuut

Actief
1 mei 2010
115
3
0
@Hube 19 oktober is nog ver vooruit, ik zal kijken of ik erbij kan zijn. Bedankt voor de uitnodiging!

@Henny Daar word je niet vrolijk van als dit je overkomt.. ik zou niet graag in zo'n klein autootje zitten.