...en mijn naam is:

Shorty

Nieuw hier
4 mrt 2012
6
0
0
Shorty! Nou ja, eigenlijk heet ik Bart... Maar Shorty gebruik ik als inlognaam voor een paar forums die ik weleens bezoek. Nietwaar, Blue-Eyes? :hi:

Hoe dan ook, ik rijd al een jaar of 6 in een GS 300 van '98. Niet kapot te krijgen, gelukkig! Hoewel ik daar laatst onbedoeld een poging toe deed... :roll: En omdat ik nu op zoek ben naar een manier om m'n auto er weer fatsoenlijk te laten uitzien heb ik me hier geregistreerd om van jullie gezamenlijke kennis iets op te kunnen steken.
Aangenaam kennis te maken, heren!

Vriendelijke groeten,

Bart

Hey Bart, welkom op het forum!

Ik begrijp dat je schade heb gereden? Kom je dat laten zien op de meeting in Juni?

Hi guys!

Op 'n meet durf ik mij nog niet te laten zien met deze bumper, hihihi. Call me old-fashioned, maar 'n Lexus hoort er picobello uit te zien, zonder deuken, krassen of bijgeluiden. En fris gewassen, natuurlijk :baseball: .
(Er komt nog bij dat er een VERSCHRIKKELIJK geluid klinkt als het ding net loopt - een soort gerinkel. Bij de vorige beurt heeft de garage het niet opgemerkt *kuch*. Later deze maand breng ik 'm weg, daarna durf ik wel weer uit m'n hol te komen....)

Groet,

Bart

Bart welkom hier! wees je maar geen zorgen, de meeting is in juni, dus dan zou je auto al tip top uit moeten kunnen zien. :)

hoi bart welkom!

en anders kunnen we altijd gevraagd en ongevraagd advies geven op de meeting ;)

Uhhh..... nog geen foto's.... eerst moet ie naar de garage, over ruim een week... en dan de zenuwslopende uren wachten aan de telefoon tot de Lexus-dealer belt met het vonnis - en vooral: de verwachte kostenpost *kreun*.
Ben net al even bij de dealer langs geweest om te kijken of er een aantrekkelijke, wat nieuwere GS300 staat. Maar nee.
't Is wel duidelijk daar dat ze alle aandacht op dat kleine model vestigen. Je struikelde er over! ;)

Bart

Sterkte :)

En ja, de CT is de best verkopende Lexus, dus vandaar dat je ze veel in de showroom ziet staan ;)