En weer een CT200h rijder

kubus650

Nieuw hier
31 okt 2011
1
0
0
Ik zal me even voorstellen op dit forum. Ik heb al enige tijd meegelezen op het forum en al veel informatie van deze site af kunnen halen.
Afgelopen vrijdag heb ik mijn CT opgehaald bij Lexus Rotterdam en na een weekend van veel kilometers wordt het tijd om me hier op het forum te registreren.

Over mezelf:
Ben 41 jaar en woonachtig langs de A12 in het westelijke gedeelte van het land. Vervent motorrijder en als gevolg van een functiewijziging op het werk in het land van het autoleasen terecht gekomen.
Veel 4 wiel ervaring heb ik dus nog niet maar ik kan wel vertellen dat ik instant verliefd werd op de CT. De reden om eens te gaan kijken naar de Lexus was dat ik graag in de 14% regel wilde vallen maar ook een mooie auto wilde rijden. De Prius, Honda en Auris vielen direct af nadat ik was wezen kijken bij de dealer.
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Welkom hier!

Specs van de CT? Foto's?

PS. Waarom staat het forum op zomertijd?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Welkom :)

Heel erg veel fijne kilometers met de nieuwe CT. Welke uitvoering heb je? Welke opties? Kleur?

In ieder geval wens ik je veel plezier op het forum.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
JohanZ zei:
Welkom hier!

Specs van de CT? Foto's?

PS. Waarom staat het forum op zomertijd?
Beter?

Anders kan je het ook handmatig aanpassen in jouw profiel. Jammer dat de forum software geen automatische oplossing heeft.
 

JohanZ

Nieuw hier
5 okt 2011
18
0
0
Vreemd,.. hij stond goed maar toen ik inlogde versprong de tijd. Heb het nu in mijn profiel ingesteld.

Je kijkt er zo raar tegen aan als de klok een uur voorloopt.