Dat is op zich bijzonder, de NX is eerder iets te soft dan te stug geveerd.Rij sinds kort de NX 300 2WD
Vind het erg irritant dat elk oneffenheid van de weg voelbaar is. Is deze auto zo stug geveerd?
Heb de bandenspanning terug gezet naar 2.2. Is wel iets verbeterd maar het blijft een hobbelpaard. Iemand suggesties?
Gr Jan
De 2024 is wel een significant ander model dan de 2016 uitvoering. Dus dat is niet helemaal te vergelijken.Mijn NX (2024) heeft 20" wielen en ik kan niet zeggen dat deze stug is.
Met de sportstand bedoel je de keuze van normaal- eco- sport denk ik?
914 | kg/ | 1,5 | bar | / | 898 | kg |
967 | kg/ | 1,6 | bar | / | 950 | kg |
1020 | kg/ | 1,7 | bar | / | 1003 | kg |
1073 | kg/ | 1,8 | bar | / | 1055 | kg |
1126 | kg/ | 1,9 | bar | / | 1107 | kg |
1178 | kg/ | 2,0 | bar | / | 1158 | kg |
1231 | kg/ | 2,1 | bar | / | 1210 | kg |
1283 | kg/ | 2,2 | bar | / | 1262 | kg |
1335 | kg/ | 2,3 | bar | / | 1313 | kg |
1387 | kg/ | 2,4 | bar | / | 1364 | kg |
1440 | kg/ | 2,5 | bar | / | 1416 | kg |
1491 | kg/ | 2,6 | bar | / | 1467 | kg |
1543 | kg/ | 2,7 | bar | / | 1518 | kg |
1595 | kg/ | 2,8 | bar | / | 1569 | kg |
1647 | kg/ | 2,9 | bar | / | 1620 | kg |
1698 | kg/ | 3,0 | bar | / | 1670 | kg |
1750 | kg/ | 3,1 | bar | / | 1721 | kg |
1801 | kg/ | 3,2 | bar | / | 1771 | kg |
1852 | kg/ | 3,3 | bar | / | 1822 | kg |
1904 | kg/ | 3,4 | bar | / | 1872 | kg |
1955 | kg/ | 3,5 | bar | / | 1923 | kg |