Erick. En weer een GS.

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Lrd

Hoort erbij
22 jul 2010
39
0
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Jelmer zei:
Nog lager :O

Een paar bumpers en dikke uitlaten en hij lijkt al weer veel lager.

das nie verlagen h?. Das optisch bedrog :) Maar een paar schoon sierstukken op de uitlaat zouden idd niet mis staan. Ik bedoelde idd tussen wielen en wielkast
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Dat word een ramp met drempels en dergelijke
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
68
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Ziet er inderdaad erg goed uit. Klasse man! Het lijkt echt of deze wielen gewoon prachtig passen onder zowel de GS en LS. Ik vraag mij nu echt af hoe het er onder een IS zou uitzien. (Of een RX)
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

WOW!!!!! je kon niet wachten heh! zien er geweldig uit!
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Ik had verwacht dat de voorzijde meer zou gaan uitsteken, of staat hij daar ook een beetje negatief?

Maar inderdaad, perfecte offset. Zo hebben we van twee waardeloze setjes twee goeie gemaakt :D
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

hey, het ziet er allemaal echt super uit, jij houdt duidelijk van VIP syle, of niet?

is het echt te merken met windschermen ??
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Mooi allemaal maar haal aub die verschrikkelijke stukken plastic van de deuren af. Ik weet dit is mijn mening maar dat is zo Halfords. Die dingen kon je vroeger al op je Opel Kadett kopen, zag er niet uit. Gewoon strak houden lijkt beter. Komt het verder goed met de ET waarde van de velgen? Als de velgen een stuk meer naar buiten staan kun je problemen met trillen krijgen en lagers. (ik bedoel een fors lagere ET waarde voor de velgen.) Sommige auto's zijn daar gevoelig voor. :hi:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Whahaha, dat hoort bij het JDM gebeuren :p

Elke VIP-style auto hoort ze te hebben ;)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Zal allemaal wel maar blijft er zeer goedkoop uitzien en zijn compleet nutteloos maar dat is mijn mening. Niet alle extra's zijn mooi op een Lexus. Ik hou van mooi strak en eventueel geblindeerde ruiten.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Dat het er goedkoop uitziet is jouw mening en die respecteer ik maar ben het alleen niet met je eens. Dit zijn gewoon hoge kwaliteits Visors en zijn niet met vroeger te vergelijken met een perfecte pasvorm en ook zodaning te monteren. Alle vier de visors zaten er binnen 15min op.

JDM is nou eenmaal iets wat ontstaan is door dat je sommige parts vervangd voor Japanse onderdelen die net ff anders zijn dan de parts die er hier op de auto's zitten. Dus wil je je onderschijden dus door zulke parts te monteren en dat is langzamer hand een Style geworden. Je moet nou eenmaal uniek zijn en net ff iets anders hebben/zijn dan je buurman op een show om de aandacht te trekken.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

:D :D Erick het is jou project en als jij dat mooi vind plak je erop wat je erop wil plakken tis ook maar goed dat niet iedereen dezelfde gadgets mooi vind , anders had je ja nog niets aparts aan je Lex Persoonlijk vind ik de visors ook nie zo heel mooi , maar ik denk dat als het plaatje strax compleet is dat je gewoon een geweldige bak heb , vind ik nu al trouwens ook zonder de spiegelkappen :rulez: :)
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Ik wil ook visors op m'n pick up, bij mij zijn ze wel functioneel. die auto heeft geen airco (meer). Dus als het in de zomer zo broeierig is en het regent kan ik hem toch een stukje open zetten. :mrgreen:
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Voor de spiegelkappen moet ik eerst iets vinden voor de gaten van me zijknippers omdat je bij de APK niet 2 knippers aan de zijkant mag hebben. Nou zou ik ze voor de APK natuurlijk gewoon eruit kunnen halen maar zo zit ik niet inelkaar het moet gewoon altijd netjes zijn. Nou kost het verwijderen van die gaatjes door een spuiter aardig wat dus ben ik opzoek naar een mooi embleem van iets(waarschijnlijk Wald) om over het gat te plakken en me spiegelkappen gewoon op de stekker aan te sluiten van de zijnknippers.
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Die Wald emblemen zijn zo duur dat je zou denken dat ze van zilver zijn ;)
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Ik respecteer absoluut iedereen zijn mening. Doe met je auto wat je wilt maar deze zgn windguides hebben nog nooit hun nut bewezen. Daarvoor hebben ze airco uitgevonden. En ze waren vroeger ook leverbaar op elke auto met perfecte pasvorm maar sommige extra's zijn het gewoon net niet. Maar dat is mijn mening, het is een mooi project, velgen zijn klasse maar je moet nu niet doorschieten met teveel veranderingen. Onderscheiden is leuk maar hou het netjes en maak het niet overdone. De echte tuners weten met hele subtiele aanpassingen een strakke auto te presenteren, overdaad werkt vaak andersom.
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Jelmer zei:
Die Wald emblemen zijn zo duur dat je zou denken dat ze van zilver zijn ;)

Zit te denken aan de chrome met zwarte binnenkant en dan het binnenste gedeelte in de kleur van de auto te spuiten.

hood.jpg
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Kleine update:

Donderdag 20 Jan. de voor wielkasten uitrollen bij Lynx Car Design.
Vrijdag 21 Jan. auto afgeven bij ASR Hoke in Katwijk om de schade te laten fixen en de achter wielkasten te zagen omdat rollen niet goed komt vanwege te dik matriaal. Dus zagen we de wielkast-rand eruit.