Erick. En weer een GS.

Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Staat echt fantastisch, vooral met je "burberry", ofzoiets, iig met je bekleding van je a,b en c stijlen.

Need more pic's :mrgreen:
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

hoe rijdt de GS verlaagd, ik wil ook graag droppen, maar alleen wat betreft het uiterlijk.
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

De GS rijdt nu wel stugger dan stock maar zeker niet oncomfortabel.
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

het comfort zit meestal meer in de ophangrubbers dan in de schokbrekers

in de schokbrekers zit natuurlijk ook veel
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Ik bedoelde meer het beperkt inveren van de verlagingsveren.
Ik wil heel graag maar wil niks wat betreft comfort inleveren in vind de GS nu eigenlijk al te stug.

Ik heb mijne wel 3 cm verlaagd door de veer in te korten en in de juiste vorm te buigen.
kan ik nog lekker gebruik maken van de gas gevulde schokdemper en voel ik de meeste hobbeltjes niet (zoals het hoort...vind ik)
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

Comfortabele coilovers zijn Tein CS en Jic Magic Tar VIP
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

...in vergelijking met andere coilovers...niet te verwarren met originele spiralen.

E?n ding is wel zeker, Dit soort ingrepen zullen de ballans tussen comfort en sportief weggedrag drastisch veranderen in positieve zin. En aangezien jij toch maar ??n positie van het gaspedaal ken is dat wat je zoek, meer overhellen naar sportief dan naar comfort, voertuig controle is wat je wil :rulez:
 
Re: Erick. JZS160 GS300 project.

mooie bak is het , goed werk Erick ;) :rulez: