Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Vandaag het laatste randje uit me achterwielkasten laten slijpen. Nu is dus me achterscherm flush en kunnen we gaan werken aan een bredere setup met de achterwielen.
Morgen zal ik nog wat foto's plaatsen van me achterschermen.
Uitlaten slijpen??? Of omrollen?
Slijpen moet namelijk nooit doen want daar zit het binnen plaatwerk met het buiten plaat werk verbonden.
Voorkant zou het wel kunnen want dat is enkel plaat werk.
Ik ben zeker wel benieuwd naar je nieuwe setup. Zal zeker dik zijn net als de rest
Tot strak tegen het "rechte" plaat werk?
Ik toch.ff oppassen dat het niet open gaat staan en dat er water en zand tussen komt. Dan krijg je namelijk heel.snel roest en de stevigheid van je carrosorie is een heel eind weg.
Mischien kun je hem van binnenuit kitten/lijmen.
Zo het downgraden van de GS is begonnen. De Burberry raamstijlen zijn eruit ivm vervagen van de stof en ik heb de gordijntjes van de voorportieren eruit gehaald. Wat er voor in de plaats van de Burberry komt weet ik nog niet en misschien komt er wel helemaal niks voor terug en blijft het interieur wel standaard.
Downgraden? je gaat toch niet te veel eraf halen he. De burbery eraf vind ik wel beter staan maar de gordijntjes vond ik wel sjiek en gaf een echte VIP look.
Mooie update, maar check de posts van Slippernick, want het klopt wat hij zegt. Zou zonde zijn als de auto aan de achterkant binnen afzienbare tijd van binnenuit wegroest.
Het Burberry kan je ook vervangen door iets anders natuurlijk. Vind je VIP-style wel mooi, hoor :hi:
Erg nette gs hoor!! ik ga/moet precies het zelfde gaan doen met mn wielkasten achter, ik kan niet laten uitrollen ivm de wrap folie. Heb jij toevallig tips voor het uitslijpen? Komt een d2 schroefset onder met 10,5J achter.