Erwin&Rowena stellen zich voor

Welkom!! Mooie IS200! Ook leuk dat je een T-Sport gehad hebt! Heb ik ook gehad, leek wel een motorfiets, zover in de toeren kon je hem trappen :D

T-Sport heb ik nog steeds :) fijne wagen inderdaad ! Maar heb hier veel meer lol aan gek genoeg :) Auto's voor 2000 trekken mij toch meer.
Denk dat ik de T-Sport te koop zet. Maar denk ik nog even over na, heb er veel geld in zitten wat ik niet meer terug krijg ben ik bang ;)

Gefeliciteerd met de Lexus IS 200 Sport en welkom bij de club! Ik bezit ook een Lexus IS 200 Sport, bouwjaar 2000, gekocht in januari met slechts 6400 km op de teller! Geweldige auto, en ik was er net als jullie verliefd op vanaf 1999.

Gefeliciteerd met de Lexus IS 200 Sport en welkom bij de club! Ik bezit ook een Lexus IS 200 Sport, bouwjaar 2000, gekocht in januari met slechts 6400 km op de teller! Geweldige auto, en ik was er net als jullie verliefd op vanaf 1999.

Cool ! Was die toevallig van een rijke duitser ? die er 1 x mee naar Spanje is gereden ?

De kogel is door de kerk, de T-Sport is verkocht ! Gelukkig blijft hij wel in de familie. Mijn broertje wordt de nieuwe eigenaar :)
Groeten Erwin

Komt er dan weer een andere auto ? 😳

In principe zijn we 2 auto's niet nodig.. maar het was zo leuk. maar om de leukigheid 2 auto's te hebben is een dure hobby ;)
In principe heb ik de IS200 iets te vroeg gekocht, ik heb op dit moment geen plek om een auto binnen te stallen. Maar in de toekomst wordt dit mijn hobby auto :)
maar omdat hij zo goed bevalt is het vandaag de dag onze daily :)
een ding weet ik wel als er een andere auto bij komt wordt dit zeker eentje met achterwielaandrijving :) Maar goed dat is toekomstmuziek ! :)

Even een foto'tje ! na een wasbeurt vandaag :)
DSC05829rs.JPG

Al die corolla rijders die over gaan op lexussen... Het moet niet gekker worden. E10 kopen btw?

Volgens mij heb ik ooit nog eens een veerpootbrug van je overgenomen op het jaf in Assen :)

Kan... Ik draai al ff mee.

Corolla Beams
Starlet gt turbo
Levin 20v
Mr2
En nu dus een is300 erbij

sterkte Erwin ....en probeer te praten ,,,echt dat helpt

maar ja wat zou jij doen als je de auto van je partner verkoopt en zelf wel een auto houd
#teamRowena

Haha nee dit is makkelijker omdat ik altijd online ben. En het werk aan de auto door mij wordt gedaan :)