ErwinJDM zijn OEM+ Project-topic ( CT200h F-Sport - Luxury ) - Ruitenwisser delete pagina 2

Dit weekend de ruitenwisser achter verwijderd.

Ik krijg vaak de vraag waarom :)

bij deze :

1. De achterruit wordt vaak erg vuil, ik gebruik de ruitenwisser niet ivm krassen.
2. Ik vind het een stuk "dikker" staan :)
3. Gewichtsbesparing ;-)
DSC04199.JPG

Ziet er inderdaad mooi(er) uit.
Ik hou ook van balans / spiegelen.

Geeft het verwijderen van de wisser geen canbus of andere fout meldingen op of zo?

• Leuk
Waarderingen: ErwinJDM
Ziet er inderdaad mooi(er) uit.
Ik hou ook van balans / spiegelen.

Geeft het verwijderen van de wisser geen canbus of andere fout meldingen op of zo?
Geen meldingen, ik heb wel het slangetje voor de sproeier afgedopt, just to be shure ;-)

Geen meldingen, ik heb wel het slangetje voor de sproeier afgedopt, just to be shure ;-)

Waarom eigenlijk?
Sproeit vloeistof van boven (net onder de spoiler) op de raam toch?

Mocht je per ongeluk sproeien is er eigenlijk weinig aan de hand, als alleen een natte achterruit :)

Ik denk dat ik de moeite niet doe om dat op te zoeken en af te doppen, mocht ik mijn acterwisser deleten.

• Leuk
Waarom eigenlijk?
Sproeit vloeistof van boven (net onder de spoiler) op de raam toch?

Mocht je per ongeluk sproeien is er eigenlijk weinig aan de hand, als alleen een natte achterruit :)

Ik denk dat ik de moeite niet doe om dat op te zoeken en af te doppen, mocht ik mijn acterwisser deleten.
Ja is ook zo.. hahahaha geen idee waarom ik dit gedaan heb nu ik dit lees ;-)

Ik wijk niet vaak van OEM af... maar ( sorry Lexus ! ) ik vind het blauw in de logo's bij de hybride's .. niet mooi...

Dus op zoek gegaan naar een mooi logo in de plaats ! :)

Bekijk bijlage 181199
Hallo Erwin,

Dat ziet er gaaf uit!
Mag ik vragen waar dit logo verkrijgbaar is?
Is deze er ook voor de achterkant?
Moet ik nog met zaken als ACC en PCS rekening houden?

En nog een algemene vraag:
De naam en type aanduidings plaatjes aan de achterkant...zijn die makkelijk te verwijderen?

Mooie CT !!

• Leuk
Hallo Erwin,

Dat ziet er gaaf uit!
Mag ik vragen waar dit logo verkrijgbaar is?
Is deze er ook voor de achterkant?
Moet ik nog met zaken als ACC en PCS rekening houden?

En nog een algemene vraag:
De naam en type aanduidings plaatjes aan de achterkant...zijn die makkelijk te verwijderen?

Mooie CT !!
Hoi !

Tx !!

Logo heb ik bij de dealer gehaald. Ik zal eens zoeken of ik de OEM nr's nog heb. ( was een duur geintje )

Voor de achterkant ben ik mee bezig, een kant en klare heb ik nog niet gevonden. Ik heb nu 2 logo's waar ik 1 van moet maken ( wanneer tijd ;-) )

Je moet zeker rekening houden met ACC en PCS ( heb ik niet ) geen idee welke logo's je dan moet hebben ! Oppassen !

Naam en type aanduiding verwijderen is makkelijk, ff met een visdraadje doen. ( embleem in het midden is lastiger )

Tx !

• Leuk
Waarderingen: Elster en Advaita
Komt nog 21% bij, maar die mag je bij FedEx achteraf voldoen.
Ik bestel altijd bij Partsouq.

• Leuk
Waarderingen: Advaita
Je ontkomt niet aan de btw, en die is echt 21%.
Spreek uit ervaring, bestel sinds 2018 bij Partsouq.

Screenshot_20240710-204009.png

Heb even nagerekend en nagekeken en de laatste levering via FedEx, kwam op 12% uit. Daarnaast rekende men nog de provisiekosten voor het voorschieten van €6,68.

Was een zending van >€150,-

Enkel via PostNL rekent men steevast 21%. Via FedEx niet.

Let goed op ! Dit nummer heb ik ook besteld des tijds en ik kreeg alleen de basis. Dus het zwarte gedeelte.

• Leuk
Waarderingen: Elster
Let goed op ! Dit nummer heb ik ook besteld des tijds en ik kreeg alleen de basis. Dus het zwarte gedeelte.
Dus ik heb beide nummers nodig?
Zowel 909582082 alsook 7531248041?

Vraag mij af of deze wel past op een ct200 uit 2012....lijkt kleiner dan origineel.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Elster
Dus ik heb beide nummers nodig?
Zowel 909582082 alsook 7531248041?

Vraag mij af of deze wel past op een ct200 uit 2012....lijkt kleiner dan origineel.
Klopt, beide nummers zijn nodig.
Bij Partsouq zie je ook de afbeeldingen, het een is de zwarte basis, en de ander is het verchroomde embleem

• Leuk
Waarderingen: Advaita