ES 300 H President line

JHB

Hoort erbij
23 mrt 2021
36
7
8
Wat mij verbaast is dat op de Lexus site UK meer info is m.b.t. de ES 300h dan op de NL site, voorheen heb ik de sc430 gereden maar de ES 300 h is ongekent en absoluut een super auto gezien de prestaties en ongekende luxe als ook service en OH . En ik neem aan dat ik niet de enige ben in NL die graag meer info zou willen zien op deze site anders dan Lexus USA, UK et cetera.
 

Bijlagen

  • IMG_1425.jpeg
    IMG_1425.jpeg
    2 MB · Weergaven: 27
  • Leuk
Waarderingen: Jvdn

Jvdn

Hoort erbij
27 feb 2020
40
33
18
Ik liep laatst in de showroom bij Lexus Enschede voor het bekijken van een IS-F en zag er ook een ES staan wat een mooi model is dat zeg!
 
  • Leuk
Waarderingen: IS-F kuiken

Bobusa

Actief
12 okt 2008
265
154
43
Ja, ik ben het eens dat de informatie op de NL Lexus website over het algemeen mager is. Je moet wel begrijpen dat het UK volk anders in elkaar zit. Over het algemeen zitten daar verhoudingsgewijs meer autoliefhebbers dan in NL. Voor de meeste Nederlanders is een auto een ding om van A naar B te rijden en vaak ook nog geleased. Ze hebben veel minder een persoonlijke binding met hun auto. Kijken alleen maar wat het kost en rest is bijzaak. Wassen 'm bv nauwelijks en besparen op onderhoud (behalve de Lexus forum leden natuurlijk!). Je ziet dat in de USA ook. Bij ClubLexus ziten bv veel meer liefhebbers dan hier op het Lexus Forum (mogelijk een riskante uitspraak, dan forumleiding graag mij corrigeren). Ik heb jaren in de USA gewoond en dat is veel meer een autoland. Niet veel keus overigens, openbaar vervoer is op niveau stenen tijdperk. Vind wel dat over het algemeen het dealer netwerk in NL veel meer klantgericht is dan in de USA. Maar goed dat is weer een ander verhaal.
Ik hoop dat Lexus NL een keer wat meer aan de liefhebber denkt en betere info aan hun website gaat toevoegen. De vraag is dan wel wat willen we extra zien?