Estebans 2GS

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Hallo,

Ik ben Stefan from Belgi?, heb 3 kinderen en woon met mijn vrouwke in Hoboken bij Antwerpen.
Ben al jaren zot van Lexus en heb na lang twijfelen de knoop toch doorgehakt om mijn vorig projectje te verkopen en mij een GS2 aan te schaffen.

Hieronder een foto van mijn (vorige) Honda Accord.



De gelukkige is een Lexus GS300 geworden van bouwjaar 1998 en 138.000 miles gebold.
Het is een Engels exemplaar geworden, deze prijs was zooooooooo belachelijk laag dat ik hem niet kon laten staan en toeval wil dat het de juiste kleur en interieur was 8)
Dus ik het water over om hem op te halen.....

Hier wat foto's




















De plannen die ik ermee heb:

-In eerste plaats volledig laten herspuiten in dezelfde kleur
-Nieuwe voorruit, koplampen, chroom bumpertrim, zijborden deuren
-Chroom grille, en koffertrim (kentekenverlichting)
-Airride
-19" velgen
-TTE voorlip (als ik ze nog kan vinden omdat TTE niet meer bestaat.... :( )
-.....

Momenteel ben ik aan het demonteren en zal komende weken hier de foto's wel posten...
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Re: Estebans GS2

Nice! Welkom! Je Accord had ook airride zo te zien? ziet er wel strak uit zo! Ben benieuwd wat je van de GS maakt! Veel plezier hier op het forum en met je nieuwe ride!
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Estebans GS2

Bedankt ;)

Yep, op de Accord stond ook air, heb hem verkocht zonder airride dus kan bijna alle overzetten.
Moet enkel andere veerpoten kopen.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Re: Estebans GS2

Ook van een Honda naar een Lexus. Welkom en ik ben benieuwd wat je er van maakt! :)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Estebans GS2

boudi zei:
Ook van een Honda naar een Lexus. Welkom en ik ben benieuwd wat je er van maakt! :)

Ja, we blijven in de familie h?.
Moet eigenlijk niets anders hebben dan ne Jap. Denk zelfs dat ik bij Lexus zal blijven :worship:


Alor zei:
Hoi en welkom op dit forum :D
Tof trouwens dat er steeds meer Vlamingen hier op ons forum komen, wellicht ooit meeting in Noord-Brabant?
't hart van de Benelux :llol:

Als hij terug in orde is zal je mij zeker wel zien op 1 van jullie meetings ;)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
Re: Estebans GS2

Welkom hier en suc6 met je GS.



Het is of 2GS of GS3 maar GS2 bestaat niet. ;)
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Re: Estebans GS2

Erick zei:
Welkom hier en suc6 met je GS.



Het is of 2GS of GS3 maar GS2 bestaat niet. ;)

Thanks ;)

Ah, ok, wist niet dat er verschil in zat. Had het op andere VIP forums gezien...
Titel meteen aangepast ;)
 

Erick

Heel actief
13 jun 2010
863
20
18
kleine uitleg:

2GS staat voor 2de generatie GS. Dat kan dus een GS300/400/430 zijn.
GS3 staat voor het type GS300. Dit kan een 1st, 2de of 3de generatie zijn.
 

Nathanael

Heel actief
28 jul 2010
568
3
0
Ik zie dat jij actief bezig bent met het uiterlijk. zijn er ook plannen voor brute kracht?
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Nathanael zei:
Ik zie dat jij actief bezig bent met het uiterlijk. zijn er ook plannen voor brute kracht?

Voorlopig ga ik het houden met een uitlaatlijn en luchtfilter, kwestie van het geluid wat te dempen :p
Als het exterieur volledig naar mijn goesting is, zal de motor wel volgen maar zijn verre toekomstplannen....
 

wilcom2005

Actief
12 jul 2009
442
22
18
hoi ,
welkom hier , mooie auto ziet er zo op het oog mooi strak uit en goed in de lak ....
ben benieuwt wat je ervan gaat maken , ik weet zo al dat er na het lezen van jouw plannen iemand al erg enthousiast is haha.
ik weet ook een setje 19 inch velgen die jouw gaat bekoren :) ( mij ook maar even geen centen over :(

gr wilco
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Thanks guys ;)

Lak ziet er eigenlijk nog zeer goed uit, mijn poliermachine er eens tegen zetten en staat terug top.....
Maar er zijn enkele punten die voor mij meer aandacht vragen.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Welkom!! :) en succes met je plannen. Wellicht dat sommmige toch nog wel je TTE lip ergens op voorraad hebben?
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Merciekes

Ik ken wel iemand bij Toyota die er eens achter ging horen wat er nog te krijgen is of wat ze nog in de kelder hebben liggen....

Bij VIS racing hebben ze ook 1tje en in carbon heb ik ze ook al zien staan op Ebay.