Even een update van Coordinator.(Rene)

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Via dit bericht wil ik even bijpraten over onze thuis situatie. Zoals sommigen al wisten is mijn vrouw getroffen door borstkanker vorig jaar December. Een hele klap hier thuis in de familie en dat betekende een dikke 7 maand door een zwaar traject heen met z'n allen. Gelukkig praat de dokter nog steeds over genezing maar helemaal weggaan zal het nooit. Dat is toch wel een last op haar schouders. Ze heeft 6 keer een hele zware chemo doorgemaakt en toen nog 25 keer bestraling in Leeuwarden. Gelukkig leverde dat geen brandwonden op wat meestal wel gebeurd. Wel veel bijwerkingen en alle haartjes eraf. Inmiddels is dat weer aan het terugkomen en wel in mijn kleur namelijk leuk grijs. Als het weer wat langer is gaat er een mooi kleurtje in, komt goed. Nu moet ze nog 5 jaar aan de hormoonpillen. Maar dit alles trekt wel een spoor in je leven en daar moet je door. In het begin moesten we onze dochter ook nog maar Den Haag verhuizen dus ons leventje stond wel op de kop maar gaf haar ook afleiding. We zijn wel 3.5 week naar Zuid-Frankrijk geweest en lekker in de schaduw gebleven, deed haar goed. Nu weer het normale leven oppakken, zij gaat weer tijdelijk in school werken en ik ga mijn werk als gaatjesboorder naar gas en olie voortzetten. Zal ook weer wennen zijn. Bij mijn werk stond ook alles op de kop, nieuw management kwam op het strakke idee om het hele kantoor van Emmen naar Polen te verhuizen. Ja de centenkwestie natuurlijk. Ik heb de afgelopen maanden zo vaak een andere baas gekregen dat ik de tel ben kwijt geraakt. Maar het werk gaat door en zodoende verandert er niet veel voor mij. Het 2-3 week van huis zijn zal wel even wennen zijn voor ons beiden maar dat doen we al 21 jaar. Dus al met al een hele wending maar ook daar komen we door. Ik wou jullie dit toch even vertellen daar ik nog steeds niet bij een bijeenkomst kon zijn. Toevallig ook vandaag mijn rode LS 400 verkocht maar wel aan een forumlid dus die blijft gelukkig in de "familie". Maar ik blijf wel alles volgen als jullie dat ok vinden want Lexus blijft wel mijn merk ondanks dat ik nu in een Honda Civic van 2009 rijdt. Ik probeer toch bij de volgende meeting te zijn en dan zien we mekaar hopelijk. (en mijn oude LS natuurlijk.) Goed we houden contact en we zien mekaar hopelijk op de meeting, met vriendelijke groet van Rene en familie. :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Rene,

Ik ben blij te horen dat je leven weer wat rustiger wordt. Ik ben ook heel blij te horen dat jouw vrouw redelijk goed gaat, naar omstandigheden. Ik wens jullie heel erg veel sterkte!

Leuk om te horen dat de LS op het forum blijft! En ik hoop je te zien op de meeting!
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
Rene,

sterkte, ermee, goed dat je dit deelt.
Helaas kan ik er over mee praten......


Gr Eisse
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Ik wens jullie samen heel veel succes en plezier voor de tijd die voor jullie ligt.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Hallo Rene, fijn voor jullie dat het allemaal in een rustiger vaarwater is gekomen, enkel denk ik dat het" LEXUSVIRUS " je niet echt met rust laat en daarom ben ik dan ook benieuwd wanneer je toch weer een LEXUS aanschaft :D :D :D

mvg

Henny
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Bedankt voor jullie berichten, ja idd we gaan weer leven zo. Was me een tijd sinds vorig jaar December. Mijn vrouw doet nu een herstel en balanstraining in het ziekenhuis waar ze behandeld is de afgelopen maanden. Ze dacht dat alles weer kon maar het haar conditie heeft zo'n dreun gekregen. Chemo redt je leven in haar geval maar helaas vreet het ook gezonde cellen en die moeten allemaal weer herstellen. Gaat goed komen. Ik zit momenteel op een toren in Oost-Hongarije en werk weer een paar week van huis. Moet voor ons beiden ook weer wennen maar ja de financien hebben ook een flinke knauw gekregen. Dat is weer het nadeel van mijn werk. Ik heb twee inkomens. Een vast en de andere variabel als ik op een toren aan het werk ben. Maar goed we redden het wel en voorlopig nog zat olie en gas aan te boren. Maar ik moest een keuze maken, doorijden met mijn LS of wat kleiner kopen. Ik kan ook niet van mijn vrouw verwachten om elke keer met tegenzin in een 5 meter lange LS te rijden. Ze was te voorzichtig met de auto. Mooi maar je moet een auto ook gebruiken. De Civic voldoet ook heel goed alleen moet ik nu afremmen voor drempels ipv er met de gewone snelheid overheen te rijden. Doe ik dat nu zit ik tegen het dak. Dat is het gevolg van sportief rijden in een Honda. Maar mijn Lexus gevoel zal blijven. Maar eens kijken wat de toekomst brengt. Ik blijf een zwak houden voor de GS maar dan zal er een GS 460 uit Duitsland komen en niks anders. Ook geen Hybride met kleine kofferbak. Er staan hele mooie te koop bij de buren want ook daar gaat de down-sizing beginnen. En in een kliko rijden doe ik niet zolang ik het betalen kan. Maar goed eerst de boel op de rails en daarna zien we wel verder. En mijn LS 400 heeft een goed baasje getroffen, ben ik blij mee. :D