Even opnieuw voorstellen: W3sley

Gister eindelijk de remmen rond om vervangen. Zitten nu Trw schijven met Ferodo blokken op:) Lexus Utrecht had tijdens de beurt ontdekt dat er een stofhoes van de remcilinder kapot was. Hiervoor een revisieset besteld. Wat bleek, geen van de stofhoezen was kapot. Beetje jammer van ze..

Beetje jammer ? Dat is wel heel voorzichtig uitgedrukt.

Dit mag absoluut niet gebeuren, dit is geen vergissen,
dit is proberen klanten onterecht kosten te laten maken.
Bij ons heeft dat een andere naam dan ' een beetje jammer ' :rage:

Een scheurtje zien is sneller gebeurd dan verholpen, niet netjes maar 'menselijk' ...

Een scheurtje zien is sneller gebeurd dan verholpen, niet netjes maar 'menselijk' ...

Waar heb je het over ?
Dit is niet iets dat over het hoofd gezien is ( menselijk )

Hier worden 'Dingen" gezien die er niet zijn
Stel dat W3sley had gezegd ok? vervang maar
Wat en waarvoor zou die dan moeten betalen ?

Ik rij er vrijdag nog eens langs dan wordt er nog eens gekeken. Neem aan dat er een passende oplossing voor wordt bedacht mocht er inderdaad geen scheurtje in zitten.

Beetje laat, maar alles is goed opgelost! Vandaag nog maar even wat spullen bij carclean.nl besteld om de auto klaar te maken voor de rit naar Oostenrijk volgend weekend:)

Mooi dat alles goed opgelost is en wens je een heel fijne vakantie in Oostenrijk,
maar had je nu wel of niet een scheurtje in de stofhoes van de remcilinder ???

Louwman en ik hadden allebei een beetje gelijk. Na de beurt enz. werd mij verteld dat de stofhoes van de cilinder kapot zou zijn. Deze is nog helemaal goed, alleen een hoesje van een glijpen was kapot.. Deze is nu uiteraard wel vervangen

Vandaag de Gross Glockner op gereden met de Lexus!

2iuds94.jpg

Meer als een jaar geleden zie ik. Maar een paar weken geleden heb ik eindelijk weer eens wat kunnen veranderen aan mijn Lexus:) Ik stoorde mij al een tijd een de lelijke remklauwen en schijven. Besloten om deze een likje verf te geven. Ipv te kiezen voor het standaard golfjes rood ben ik gegaan voor GT-Blauw. Moet zeggen dat ik het zelf aardig geslaagd vind:)

1zykajb.jpg

fmoxar.jpg

xd8tq0.jpg

209pmvd.jpg

Laatst bewerkt:
Welkom terug Wesley, mooie IS heeft u. Heb nog nooit eerder blauwe remklauwen gezien maar het ziet er zeer zeker goed uit, rode remklauwen zijn inderdaad erg standaard.

Mooie aanpak! Persoonlijk vind ik ook dat je met de jaren meer smaak hebt gekregen. ;-) Met name de Civic maar ook de gekozen velgen onder de IS200 vond ik niet zo mooi, maar dat is puur mijn mening natuurlijk. Daarom vind ik het des te mooier om te zien dat je de prachtige Lexus velgen hebt behouden en juist details zoals de remklauwen aanpakt!

Van het weekend mn nieuwe rubber binnen gekregen:) Ergens deze week een afspraak maken voor het omleggen en balanceren:)

1zmgv0g.jpg

Vorige week een poging gedaan om een aantal interieurdelen te wrappen met carbon folie. Moet zeggen dat het aardig is gelukt voor de eerste keer:) En een voordeel van folie, als ik het zat ben trek ik alles zo weer er af:)

347e0rl.jpg

2w70oxe.jpg

14uizja.jpg

16m69mb.jpg