Even voorstellen (Altezza is besteld!!)

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tomr2
  • Startdatum Startdatum
heeft iemand toevallig ervaring met de bpm formulieren? orginele cataloguswaarde, uitstoot co2 en dan soort dingen?
 
Wow, schip is indrukwekkend! Lijkt wel een stealth schip uit een Bond film...
En? Was de Altezza ook aan boord?
:P
 
Yes, ik heb wat voor je met wat betreft de forms, stuur me een pb met je email en dan stuur ik je wat docs! Heb die van mij tenslotte 3 weken geleden ingevoerd...
 
De auto is te bewonderen in Den Bosch noord (vlakbij NS Station Oost)... als het zover is laat ik het wel weten.
Nu eerst even hopen dat de invoering soepel gaat aangezien PostNL de papieren kwijt is geraakt.
Hopelijk doet de RDW niet h???l moeilijk :(
 
In ieder geval is de auto hier in NL ;)

Ik zou er nu even vanuit gaan dat ze de papieren niet vinden bij PostNL en de volgende zaken checken:
1. Correspondentie met PostNL inzake "het verlies" verzamelen (bevestiging PostNL, verzendbon, etc)
2. Aankoopbewijs met jouw naam erop en de naam van de vorige eigenaar/verkoper (veiling-bedrijf?)
3. Kopie autopapieren (laten) opvragen in Japan of verificatie document dat de auto daar was geregistreerd en niet als gestolen is opgegeven.
4. Check de website vd RDW op deze punten, ik meen er een keer iets over gelezen te hebben.

Hoop dat ze je papieren snel vinden, want elk uur telt! :D
Succes!
 
Nice! Maar begin gelijk ff je dakstrip netjes vast te zetten rechtsachter...ze willen er nogal eens af vliegen. Van mij ligt ergens langs de A4 denk ik.
;)