Even voorstellen - CT 200h

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Aenzed

Nieuw hier
18 jul 2025
2
4
1
Goedemiddag iedereen,

In december 2023 hebben wij onze Dark Opal metallic Lexus CT 200h Luxury Line uit 2014 overgenomen met een kilometerstand van 118.000 km. Inmiddels, ruim 2,5 jaar en 70.000 probleemloze (op een spijker in de band na) kilometers later, kunnen we met volle overtuiging zeggen dat het ons uitstekend bevalt. Zowel mijn vriendin en ik stappen relaxt in de auto, en voor een aantal lange woon-werk verkeer tripjes merk ik dat ik geruster heen ga en thuis kom.
WhatsApp Image 2025-07-18 at 14.11.03.jpeg

Echt het enige min puntje dat ik kan bedenken is dat de zwart leren stoelen te heet worden in de volle zon, maar dat is een klein ongemak m.b.t. de rest.

Leuk om hier eens rond te kijken!

Ik heb ook zwarte leren stoelen en geen stoel ventilatie (hoewel ik mij afvraag of dat snel genoeg werkt).
Dus parkeren met de achterkant tegen de zon in, rekening houdende met hoe laat je in gaat stappen.