even voorstellen: Ed-lexus

ed-lexus

Nieuw hier
12 jul 2011
12
1
0
Beste allemaal hier op dit mooie forum,

Al een tijdje lees ik berichten hier, maar nog niet eerder stuurde ik zelf een bericht.
Ik ben sinds 2005 de eigenaar van een Toyota Prius II business edition.
Deze is me altijd zeer goed bevallen. Rijden doe ik deze zuinig, want ik haal gemiddeld 1:19.

Ik ben geen auto-freak, wel heb ik altijd interesse gehad in verdere innovatie in energie-zuinige produkten, en wil dan ook vaak de innovatie steunen.
Vandaar dat ik in december 2010 besloot tot aanschaf van de CT200h, nu wel als lease auto op mijn eigen zaak.
Zonder proefgereden (net als de meeste van jullie!), me baserend op de reviews en ook gewoon op de naam Lexus en sommige componenten uit de Prius III overgenomen.
Het is een witte geworden, business line pro, daadwerkelijk in januari 2011 besteld.

Al een week of 6 geeft de levertijd de verwachting 'juli 2011' aan, dus ik ga er maar vanuit dat het gaat lukken nog voor mijn vakantie deze auto geleverd te krijgen. Lexus Amsterdam is de garage.

(off-topic
Ik ben me alvast aan het voorbereiden op welk muziekje er als allereerst uit de stereo moet klinken:
En twijfel nog.. Is er een topic waar ik dit soort dingen kan delen? haha
- sleep while I drive van Melissa Etheridge (maar ik heb geen 'top rolled down', aj), of toch maar:
- driver's seat van Sniffin the Tears
- final countdown van Europe (om toch uiting te geven aan het geduld !)

Groeten, Ed
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Ed, welkom! Ik denk dat de CT je wel zal bevallen.

Enne, mijn stem gaat uit naar "The final Countdown" van Europe!
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Hube zei:
Hoi Ed, welkom! Ik denk dat de CT je wel zal bevallen.

Enne, mijn stem gaat uit naar "The final Countdown" van Europe!


Ook welkom en ik doe een stem +1 :)