Even Voorstellen - GS430 2001

JHEVGY_GS430

Nieuw hier
5 apr 2022
2
4
3
Hi,

Ik ben 24 jaar, wonend in de omgeving van Leiden, analyst bij een investment bank in Nederland en ben sinds vorig jaar trotse eigenaar van een prachtige GS430 uit 2001.
Hiervoor had ik een IS200 maar deze heb ik na een klein jaar ingeruild voor deze prachtauto.
Ik heb er nu al zo'n 10.000 kilometer mee gereden en kan stellen dat zowel ik als mijn familie in nog nooit zo een "smooth" auto heeft gereden qua motor.
Ben er nog steeds uitermate tevreden mee en zal hem binnenkort ook voor onderhoud laten behandelen bij de lokale Toyota dealer or Lexus Amsterdam.

IMG_20220119_224032_248.jpg
 

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Hi,

Ik ben 24 jaar, wonend in de omgeving van Leiden, analyst bij een investment bank in Nederland en ben sinds vorig jaar trotse eigenaar van een prachtige GS430 uit 2001.
Hiervoor had ik een IS200 maar deze heb ik na een klein jaar ingeruild voor deze prachtauto.
Ik heb er nu al zo'n 10.000 kilometer mee gereden en kan stellen dat zowel ik als mijn familie in nog nooit zo een "smooth" auto heeft gereden qua motor.
Ben er nog steeds uitermate tevreden mee en zal hem binnenkort ook voor onderhoud laten behandelen bij de lokale Toyota dealer or Lexus Amsterdam.

Bekijk bijlage 179510
Welkom op het forum. Heel veel plezier met je mooie Lexus.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Het is ook de rechter wagen, rekening houdend met de gedachte dat een stuur links zit.... :cool:
Wat betekent dat bordje naast die Britse sloep eigenlijk? :unsure:
 
2 okt 2021
200
121
43
Dacht dat dit verkeersbord bovenop de motorkap van die schuit gemonteerd was , opzij,opzij,opzij, maak plaats, maak plaatsā€¦ etc, ā€¦lol
 

JHEVGY_GS430

Nieuw hier
5 apr 2022
2
4
3
Het is ook de rechter wagen, rekening houdend met de gedachte dat een stuur links zit.... :cool:
Wat betekent dat bordje naast die Britse sloep eigenlijk? :unsure:
Het was als het goed is een wegsleepbordje dat aantoont dat er ook cameratoezicht was van het Hotel waar ik afgelopen zomer was in Duitsland
 

Romke

Heel actief
27 mrt 2019
696
620
93
Welkom op het forum. Grappige foto, laat goed zien hoe groot en lomp zo'n patserBMW eigenlijk is. Had een soortgelijke ervaring toen ik een keer in een Antwerpse parkeergarage mijn destijdse auto (Peugeot 605 turbo) ging ophalen waar inmiddels een Bentley naast was neergestreken. Auto's kunnen toch ook onhandig lomp en groot zijn :)