Even voorstellen- in bestelling CT200h 2013

tdk1981

Nieuw hier
14 jun 2012
18
0
0
Hallo allemaal,

Ook ik zal me even netjes voorstellen. Ik ben Tom, 31 jaar en vader van 2 zoontjes van 1 en 3.
Ik werk als sales manager bij een Zwitsers bedrijf.

Al een tijdje ben ik op zoek geweest naar een vervanger voor mijn Volvo V50 2.0D automaat (2008).
Natuurlijk de nodige afwegingen gemaakt omdat voor het bedrag van een CT200h Luxery Line veel te kopen/leasen is.
Na de proefrit was mijn keuze al direct gemaakt. Geweldig rijdende auto voorzien van alle luxe.
Ter vergelijking nog even (heel kort) in de nieuwe A-klasse 200cdi aut. gereden die mij totaal niet kon bekoren. Verder stond de V40 CrossCountry hoog op mijn lijstje. De configuratie van die wagen kwam ook op ca. 45k euro uit alleen dan met 25% bijtelling. Een verschil van netto 200 euro per maand. Daaaag belastingdienst.
Vorige week de bestelling definitief gemaakt. Omdat de wagen al in de bestelling stond bij de importeur had de dealer de mogelijkheid deze direct uit de lijst te reserveren en te bestellen. Levering is voorzien 4 december maar vanwege lease wordt de auto in januari op kenteken gezet.

Het gaat om de CT200h-2 Luxery Line met schuif/kanteldak in White Pearl.
Laat de jaarwisseling maar komen!! :D

Groet,
Tom
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Halo Tom, welkom en heel veel plezier met de Lexus en op het forum, trouwens mooie auto hoor.
 

tdk1981

Nieuw hier
14 jun 2012
18
0
0
Wat mij opviel was de weerstand bij andere autofabrikanten/verkopers t.o.v. de CT. Termen als batterijenbak en veredelde prius vlogen over tafel. Zelf heb ik me er niet door laten be?nvloeden en de rijtest laten uitwijzen wat het moest worden. Deze was meer dan overtuigend. Ik moet zeggen dat de ML installatie wel echt fantastisch is! Ben wel benieuwd naar de nieuwigheden in de 2013 uitvoering.