Even voorstellen | IS200

• Onderwerp starter Onderwerp starter Robl
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Robl

Nieuw hier
7 feb 2016
4
1
0
Beste Lexus rijders,

Mijn naam is Rob en sinds 3 weken eigenaar van een Lexus IS200 uit 2000. Een heerlijke auto! Ik ben al een tijdje aan het rond lezen op het forum en dus ik dacht, ik meld mij ook maar even aan. De Lexus blijft zoals hij nu is, strak en origineel. Nu is alleen het geval dat er een aantal punten niet helemaal meer top zijn, die worden nog aangepakt.

1. Doffe koplampen, deze worden gepolijst
2. Traction control schakelaar doet niets. Ik denk dat deze vervangen moet worden. Deze klikt namelijk niet zoals de schakelaars van de stoelverwarming wel doen
3. Roestige einddemper, deze moet weer glimmen
4. Deurkaarten zijn door de jaren heen aardig beschadigd door het in en uitstappen.

Bijlagen

• photo4926.jpg
    photo4926.jpg
    174 KB · Weergaven: 86
Welkom Rob , heel veel plezier , gewoon netjes maken , nix mis mee :rulez:

Proficiat Rob en succes met de projectjes. Vergeet niet pics ervan te posten he? :thumbsup:

Beste Lexus rijders,

2. Traction control schakelaar doet niets. Ik denk dat deze vervangen moet worden. Deze klikt namelijk niet zoals de schakelaars van de stoelverwarming wel doen

Deze blijft ook niet ingedrukt, er gaat wel een lampje bij je tellerbak branden.
Deze schakelaar blijft niet hangen omdat de trc standaard aanstaat bij het starten van de auto.

Bedankt voor alle reacties. Inmiddels het grote gemis van mijn lexus aangepakt, een fatsoenlijke armsteun:)
fc5xz4.jpg

• Leuk
Waarderingen: ErwinJDM
Super ! Daar ga je geen spijt van krijgen !! :)
Is ook een van de eerste dingen die ik heb gedaan ! :)

btw.. tijd voor een project topic ? :)
upload_-1.jpg