Even voorstellen: Johno

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Hallo allemaal,

Altijd leuk om Lexusliefhebbers te ontmoeten.

Inmiddels rijd ik mijn 3e Lexus. De eerste was een Lexus IS220D en daarna de IS250. Beide fantastische stuurauto's met een heerlijke wegligging. Maar praktisch waren ze niet en om die reden nu overgestapt op de Lexus NX 300H. Een heerlijke wagen die van alle gemakken is voorzien en heerlijk ruimte biedt. Ook de wat meer off-road capaciteiten zijn wat mij betreft van toegevoegde waarde. Dat is uiteraard beperkt, maar toch het idee dat je wat meer grondspeling hebt en de beschikking hebt over all wheel dirve is wel fijn.

Tot ziens op het forum.
Lexus NX.jpg
 
Laatst bewerkt:

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Goedendag Johno,

Ik zag dat je in mijn oude voorstel topic had gereageerd, deze is inmiddels gesloten. Wij rijden op dit moment een GS450h erg fijne auto.

Maar dit is jouw voorstel topic. Mooie NX300h heb je daar. Dat zal wel even een verschil zijn tov de IS. Heel veel rijplezier toegewenst(y).
 
  • Leuk
Waarderingen: Johno
2 okt 2021
203
122
43
Hoi Johno, welkom bij de nx-rijders. Ik rij zelf sedert 2 maanden met mijn eerste Lexus, een NX300H F-Sportline en is echt zalig om met zo’n auto te rijden
 

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Nog een foto van de Lexus NX. Met de NX en klapkar in Zweden. Heerlijk om de potentie van zo'n auto te kunnen gebruiken. Wat een prachtige we/agen.PXL_20220710_112831450~2.jpg
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: LEX(D)US en Arbitrator