Even voorstellen, Jules

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Hallo allemaal,

Vanaf Dinsdag kan ik me ook Lexus rijder noemen! Ik heb een IS200 uit 2000 gekocht en kan deze Dinsdag ophalen. Ben dus al sinds afgelopen Woensdag het internet aan het afstruinen naar alles over Lexus en kwam zo hier terecht en ben dus al enkele dagen aan het lezen hier. Vandaar dat ik me nu even voorstel.

Ik ben 37, werk in de chemie en heb stiekem een voorliefde voor mooie auto's.

Hoe kom ik bij Lexus terecht? Tja, de kwaliteit, de looks en ook het toch wel exclusieve, niemand die ik ken rijdt er een, en dat maakt het toch een beetje bijzonder. Op het moment rijd ik in een Toyota Camry 2.2 uit '94.

Nou, ik ga weer ff verder neuzen in de topics

We lezen elkaar!

Jules
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Re: Even voorstellen

Welkom! :hi: Veel succes dinsdag!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Re: Even voorstellen

Welkom op Hel Lexus Forum, en alvast veel plezier met je IS. :D
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Re: Even voorstellen

Welkom op 't forum en als ie glanzend voor de deur staat zijn :photo: ook welkom ;)
 

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Re: Even voorstellen

Jep nog een nachtje slapen :D (of niet slapen)

Morgen gelijk flink met m rijen, savons even op en neer naar tilburg. Ken bijna nie wachten!

Grtzz
 

Jules

Hoort erbij
29 jul 2012
49
0
0
Zo een paar dagen en een tank benizne verder, dit is 'm dan:

1o0dhu.jpg


Ik heb nog nooit zo'n fijne auto gehad. Wat een genot om kilometers in te vreten.

Eergister de koplampen helder gemaakt volgens de tips hier op de site. Ze waren erg geel en dof, maar nu weer mooi helder!

Heb alleen een probleem met de stappenmotor van de temperatuur regeling van de airco, deze blijft zoeken naar de juiste stand, daarom hoor je deze continue bewegen (krakend geluid) FF zoeken op het forum of iemand daar al eens mee te maken heeft gehad... De temperatuur regeling werkt verder wel goed overigens en met de stereo aan hoor je er niets van :D

Groeten Jules