Even voorstellen Lexke450 --> Lexus GS 450h

Lexke450

Nieuw hier
30 dec 2021
12
23
3
Goedendag allemaal,

Ook ik stel me even voor. Ik, Lexke450 ;) , was al een tijd op zoek naar een GS 450h met de juiste opties. Dat was geen sinecure, zie ook dit forum topic: https://forum.lexusforum.nl/threads/de-juiste-gs-vinden-onmogelijk.176082/

De betreffende opties (naast de standaard gebruikelijke opties) waren:
  • Adaptive cruise control;
  • Open dak;
  • Stoelverwarming en ventilatie;
  • Zwart leder interieur met hout inleg ook op het stuur;
  • Mark Levinson;
  • Donkerblauw of donkerrood.
Het is gelukt, zie hier mijn GS 450h met bovengenoemde specificaties (Matador Red Mica)

Tot nu toe bevalt de Lexus prima, heerlijk stil en comfortabel en serieus echt snel als je wilt. Ik merk overigens wel dat ik steeds minder zuinig ga rijden, de instant gasresponse werkt verslavend :).
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    9,2 MB · Weergaven: 105
  • 2a.png
    2a.png
    3,5 MB · Weergaven: 105
  • 3a.png
    3a.png
    6,2 MB · Weergaven: 102
Laatst bewerkt:

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.124
4
837
113
Welkom!
Wat een gave kleur! Ik heb er ook lang naar gezocht, helaas niet kunnen vinden. Al die zakelijke auto's zijn in saai grijs of zwart, wel jammer...
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexke450 en Arbitrator

Lexke450

Nieuw hier
30 dec 2021
12
23
3
Én de velgen van de volgende generatie al!
Hallo Frank, wat bedoel je? De vierde generatie of een facelift van de derde generatie? Mijn auto is uit 2009. Dit zijn volgens mij wel de originele wielen voor een derde generatie GS.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Je hebt inderdaad originele velgen voor de GS, maar de derde generatie GS kwam oorspronkelijk uit met de velgen uit deze afbeelding dacht ik altijd. Die van jou zijn een generatie nieuwer. Of, dat zou ook kunnen, je kon tijdens bestelling destijds uit meerdere velgtypen kiezen, dat weet ik eigenlijk niet.
Prima, zou ik zeggen.
 

Bijlagen

  • GS-wheels.jpg
    GS-wheels.jpg
    13,6 KB · Weergaven: 46
  • Leuk
Waarderingen: Lexke450

PLS400

Hoort erbij
14 mrt 2015
63
27
8
Welkom en inderdaad een mooie zeldzame kleur en uitvoering!
Veel plezierige en veilige kilometers.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lexke450