even voorstellen Ludwig Performance

Ludwig Performance

Nieuw hier
20 jul 2011
19
0
0
Hallo allemaal, mijn naam is Richard Ludwig en ik ben de eigenaar van Ludwig Performance, een dyno bedrijf waar je in het marktplaats topic alles over kan lezen. Ik ben van bouwjaar '69 en woon en werk in Hillegom.

Ik ben hier terecht gekomen via mijn beste vriend Jeroen, hier beter bekend als 'Joep'. Samen hebben wij nml de testruimte voor de dyno in mijn bedrijf gebouwd en hij had er al een topicje over aangemaakt.

Ik bezit zelf geen Lexus, maar wel een auto die daar familie van is; een Toyota Supra MK3. Deze is van 10-'91 en is tevens het promotievehicle van m'n bedrijf. Ik heb wel zakelijke plannen voor een Lexus, niet een nieuwe en ook niet om zakelijk in te gaan rijden, maar om mee te gaan racen, een van mijn hobby's waar ik nu de Supra voor misbruik. Dit zal nog wel even duren voordat we hier budget voor hebben, maar als dat van start gaat zal ik er hier zeker een topic over gaan bijhouden.

Nog ff een pic van m'n suupie
Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Een warm welkom van een mede niet-Lexus eigenaar.
Ik zal wel even het andere draadje bekijken of ik daar de vraag kan stellen wat eren adyno rondje moet kosten
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
hee welkom hier , een tunert in ons midden met een eigen bedrijf :rulez: :rulez: