even Voorstellen nieuw lid met Lexus GS 450 H pr?sident

  • Onderwerp starter Onderwerp starter PJL
  • Startdatum Startdatum
ik reageer even via een persoonlijk bericht aan beide belangstellenden
 
Ben eigenlijk wel benieuwd wat iemand doet besluiten om het paradijs te verlaten šŸ˜ƒ
Zo aan de auto's te zien is geld niet de rede.
Een verbroken relatie...
Heimwee...
In ieder geval succes met alles šŸ‘šŸ»
 
Ik zie af tot de optie van koop en laat het aan Alor, ik rij dan wel een keer met hem mee.... :eyes:
 
Het lijkt mij logisch een auto te hebben met frans kenteken als je in Frankrijk woont sinds veel jaar :blush:. En hij staat gewoon op mijn eigen naam.
 
Laatst bewerkt:
Ja dat kun je wel zeggen Alor, maar nu zit ik met de vraag....waarom briefjes van 50 euro? Er zijn toch banken in Frankrijk...?

edit: O..., inmiddels is 'betaald met briefjes van 50 euro' wegge-edit zie ik :)
 
Laatst bewerkt:
Ik dacht een grapje te maken. Dat komt via het scherm natuurlijk niet over. Natuurlijk kun je hier gewoon via de bank betalen. In Frankrijk kun (mag) je formeel niets contant betalen boven de ? 3500. Waarbij er vast speciale regels zijn voor de mode en andere luxewinkels in Parijs, waar met name de Chinezen en andere Aziaten veel contant betalen. In mijn chambre d'hotes ontvang ik op die manier soms briefjes van ? 500. Daar kun je dus niets mee behalve natuurlijk naar de bank brengen.
PS: ik heb de tekst intussen aangepast. Geen gedoe over iets onbenulligs of liever grap -)
 
Ik weet intussen niet meer of je hier gewoon mag doorgaan of een nieuw onderwerp moet openen....
Mijn auto fungeert morgen als bruidsauto. Heb even getwijfeld tussen zilver of zwart, maar de laatste is toch wat mooier. En zeker in net gewassen toestand. Het huwelijk is een "moetje" en een "spoedje", niet vanwege kinderen,
De bruidegom is zeer ernstig ziek en bedacht (veel te laat) dat trouwen een goede garantie biedt voor zijn echtgenote en kinderen. Over een week of wat komt voor hem een grijze auto (lees Mercedes Vito) voorrijden. Dus toch maar voor een glimmende zwarte gekozen. En mijn huis beschikbaar gesteld voor de gasten. Zo gaat dat in een dorp van 300 zielen.
 

Bijlagen

  • 2cej3g5.jpg
    2cej3g5.jpg
    120,7 KB · Weergaven: 47
yikes... niet fijn om te horen, maar hoop dat ze toch nog een leuke dag hebben vandaag!
 
Een nobele actie, en veel sterkte aan het bruidspaar gewenst.... better late than never