Even voorstellen Stoffelaar

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Stoffelaar

Hoort erbij
26 feb 2014
79
7
8
Hallo allemaal, Sinds 14feb de eigenaar van deze Lexus GS. Ik heb allerlei auto's gehad, maar dit is wel een hele mooie al zeg ik het zelf ;-)

Bijlagen

• photo1707.jpg
    photo1707.jpg
    129,1 KB · Weergaven: 107
Welkom op het forum en proficiat met de GS!

Al zeg je het zelf, ben het helemaal met je eens :rulez:

welkom , en idd een erg mooie auto ! heb ik zelf ook nog wel eens zin in in de toekomst.

gr wilcom2005

Welkom! Inderdaad een hele mooie versie! Heel veel fijne kms!

Welkom hier op het forum, en sluit mij bij de rest aan, wat de auto betreft, ziet er mooi uit.

welkom en inderdaad een mooie lexus ,en veel succes met met al die mensen die vragen wat je nu voor een auto hebt , is echt eens wat anders veel plezier ermee

Bedankt allen! Ik heb inderdaad al wat vragen gehad over wat het is.. Erg leuk is dat, vooral wanneer een redelijke autokenner het ook 1,2,3 niet weet.

Welkom Stoffelaar, het is inderdaad een mooie wagen veel plezier er mee :car: :thumbsup:.

Dankjewel!

Ik zat even te zoeken voor een winterset, maar ik begrijp dat er niet zomaar andere velgen onder kunnen ivm de sensor? Klopt dat? Heeft iemand tips misschien? Of moet ik hier een ander topic voor openen

Mooie auto, leuke valentijnsdag heb jij gehad, haha. Ik weet dat er een bandenspanningssensor op de gs zit, geen idee of dit invloed heeft op de winterwielen. Daar kunnen de kenners hier op het forum je vast wel mee helpen ;)

Ja dat was zeker een leuke Valentijn! Wel een dure overigens, maar tot op heden nog erg te spreken over de Lexus. Bedankt voor de link, ik ga het eens uitpluizen!