Even voorstellen (+velgen te koop!)

Toyoda

Nieuw hier
13 sep 2014
13
0
0
Hallo allemaal, Toyoda hier, ik ben dit forum al een tijdje aan het volgen en deze week is het dan eindelijk zover: mijn eigen IS200 ?van de zaak? komt bij ons voor de deur te staan. Hij (of zij?) is van voorjaar 1999 (youngtimer dus...
wink.png
) en ziet er met 153.000km op de teller nog fantastisch uit, zowel van binnen als van buiten. Kan niet wachten! En mocht iemand de auto nu al herkennen: graag een PB, leuk om de voorgeschiedenis in beeld te krijgen.

Ik ben zelf een liefhebber van de originele looks en daarom bied ik meteen de hieronder afgebeelde SPLINTERNIEUWE 17" velgen met all seasonbanden te koop aan in de Marketplace, en ben ik op zoek naar een rechte set originele Lexus-velgen (5-spaaks 17 inch), eventueel opknappers, maar geen hopeloze gevallen. Zie de Marketplace...

Tot ziens!

xm37s0.png
 
Welkom, ik snap waarom de velgen moeten verdwijnen (Het is een Lexus, Geen GOLF) ;)
 
Bedankt!
In het kader van de velgenzoektocht: ik heb enkele gebruikte sets op het oog, dus dat wordt poedercoaten. Wat zijn de ervaringen met Wheelcare in Zeeland (N.Br.) en Velgenalsnieuw in Heerde? De prijs en reisafstand verschillen nogal. Of weet iemand nog een goed adres in of rond Zuid-Gelderland?

Hmm... het zou natuurlijk super zijn als we met z'n allen via het Lexusforum ergens een kwantumkorting kunnen regelen voor al die OEM-velgen... of haal ik nu een oude koe uit de sloot?
 
Ik heb in het voorjaar 4 velgen laten poedercoaten door Renoblast in Mijdrecht. Dit is me goed bevallen, zowel qua prijs, als resultaat en de afspraken. Denk er wel aan dat ze alleen zandstralen en poedercoaten, dus als je velgen nog hersteld moeten worden, kunnen zij dat niet voor je doen. Als je op de minimeet in oktober komt, kun je het resultaat van mijn velgen met eigen ogen aanschouwen.
 
welkom Toyoda
over 5 jaar mag je haar van mij een youngtimer noemen ;)

succes met de velgen
 
Mooie auto! Maar die velgen... Zelf twee keer een set velgen daar laten poedercoaten. Uitstekend resultaat tegen een vriendelijke prijs.
 
Welkom :) 16 oktober is er een kleine meeting. Mooie kans om wat andere IS200 te bekijken met verschillende velgen.

OEM gaat helaas niet lukken, die zijn ook verschrikkelijk duur :) Maar bij Maicos krijg je korting :) (Zie marketplace forum)
 
Bedankt voor alle reacties! Een kleine update... De auto staat inmiddels voor onze deur en OOOOOOOOHHHH wat is ze mooi! Iedereen vindt het een tijdloos en krachtig ontwerp, en ik rij iedere dag met een grote grijns naar mijn werk, ondanks het motorstoringslampje... >>> Uitgelezen, de VVTi-sensor bank1 geeft een foutcoude, sensor schoongemaakt, motor geflushed, lampje blijft, eerst maar eens wat kilometers maken aldus de geleerden. Het TRC-lampje knippert tegelijkertijd, dit schijnt erbij te horen?

Een nette set OEM-velgen heb ik inmiddels eronder liggen, nu mag MP zijn nut gaan bewijzen voor de hierboven afgebeelde bling-bling velgen
thumbsup.png


Ik spotte onlangs in Groesbeek bij MarketGarden70 een blauwe IS200 met Altezza-mod remlichten, nice! Iemand van het forum?

En zo gebeurt het dat ik de Lexus -- wat begon als leuk bijtellingsvriendelijk vervoer -- al binnen een week als langlopende hobby ben gaan beschouwen... Is het de bedoeling dat ik een projecttopic aan ga maken voor de beoogde mods (voorlopig low budget ?n low profile
grin.png
), of kan ik hier vrolijk verder fietsen in het even-voorstellentopic?
 
Laatst bewerkt: