- 13 sep 2014
- 13
- 0
- 0
Hallo allemaal, Toyoda hier, ik ben dit forum al een tijdje aan het volgen en deze week is het dan eindelijk zover: mijn eigen IS200 ?van de zaak? komt bij ons voor de deur te staan. Hij (of zij?) is van voorjaar 1999 (youngtimer dus...
) en ziet er met 153.000km op de teller nog fantastisch uit, zowel van binnen als van buiten. Kan niet wachten! En mocht iemand de auto nu al herkennen: graag een PB, leuk om de voorgeschiedenis in beeld te krijgen.
Ik ben zelf een liefhebber van de originele looks en daarom bied ik meteen de hieronder afgebeelde SPLINTERNIEUWE 17" velgen met all seasonbanden te koop aan in de Marketplace, en ben ik op zoek naar een rechte set originele Lexus-velgen (5-spaaks 17 inch), eventueel opknappers, maar geen hopeloze gevallen. Zie de Marketplace...
Tot ziens!

Ik ben zelf een liefhebber van de originele looks en daarom bied ik meteen de hieronder afgebeelde SPLINTERNIEUWE 17" velgen met all seasonbanden te koop aan in de Marketplace, en ben ik op zoek naar een rechte set originele Lexus-velgen (5-spaaks 17 inch), eventueel opknappers, maar geen hopeloze gevallen. Zie de Marketplace...
Tot ziens!