Even voorstellen: Yorick

yorick

Nieuw hier
2 aug 2011
7
0
0
Ik zal me eens even voorstellen:

Ik ben Yorick, 21 jaar oud en ik heb een lexus IS200 uit 2001. De auto is van een kennis van ons geweest hiervoor en is daar altijd redelijk goed onderhouden, dus de keuze voor deze lexus was vrij snel gemaakt. Met name qua carrosserie is er niets bezuinigd omdat de vorige eigenaar zelf auto spuiter was. De auto bezit alle mogelijke opties die je maar kan bedenken, zelfs een geintegreerd navigatie systeem van lexus! Daarnaast rijdt hij ook nog eens op LPG :)
Ik heb de auto nu +/- 8 maanden in mijn bezit en ben er nog steeds blij mee :). Wel helaas al het een en ander aan problemen mee gehad, zo heb ik een kapotte airco pomp gehad, moest het gasklephuis er uit, en was binnen een week de linkerachterband kapot. Alles gelukkig onder garantie gerepareerd.
Er is nog weinig tot niks aan de auto gebeurd, ik rijd er mee en onderhoud de auto gewoon :). Wel heb ik zelf de auto uitgebreid gewassen, gekleid, en gewaxt om de lak weer in goede staat terug te brengen. Binnenkort mag hij weer omdat de nxt tech wax niet zo'n hele lange stand tijd heeft ;). Daarnaast heb ik het interieur ook compleet gereinigd en is het half leer netjes verzorgd om te zorgen dat de auto weer in goede staat kwam.

Ik heb ook gelijk een vraag voor de IS200 rijders onder jullie: Welk type lamp zit er in de lexus? Is dit nou HB3 of HB4? Dit ivm het mogelijkerwijs aanschaffen van een setje xenon...
Ik ben benieuwd wat ik hier allemaal kan gaan leren en opdoen!

Mvg,

Yorick
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Hoi Yorick! welkom hier! wat betreft je vraag... stuur Lince hier op het forum een PM hij is onze xenon verkoper en zal je wel verder helpen... Je kunt xenon bij hem met korting bestellen en hij installeert ook.

EDIT: Link naar Lince zijn winkel: viewforum.php?f=35
 

blue-eyes

Stamgast
31 dec 2010
2.975
5
0
mlcoolj zei:
Hoi Yorick! welkom hier! wat betreft je vraag... stuur Lince hier op het forum een PM hij is onze xenon verkoper en zal je wel verder helpen... Je kunt xenon bij hem met korting bestellen en hij installeert ook.


En nog goed ook ;) Ik ben er erg tevreden mee!


En welkom :)
 

yorick

Nieuw hier
2 aug 2011
7
0
0
mlcoolj zei:
Hoi Yorick! welkom hier! wat betreft je vraag... stuur Lince hier op het forum een PM hij is onze xenon verkoper en zal je wel verder helpen... Je kunt xenon bij hem met korting bestellen en hij installeert ook.

EDIT: Link naar Lince zijn winkel: viewforum.php?f=35

Bedankt voor de link. Heb hem een PB'tje gestuurd en wacht wel even het e.e.a. af ;)


Hierbij ook nog even twee foto's van de lexus... Aangezien liefhebbers toch altijd foto's willen zien?! :)
023.jpg

024.jpg