Even voorstellen

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Al enkele posts geplaatst, dus nu maar eens tijd om mij voor te stellen.

Ik ben Tom en kom uit het zuiden van het land en werk voor een groot ICT bedrijf.

De afgelopen 2 jaar heb ik een lease Audi A3 Sportback facelift -model gereden. Deze heb ik ter overname aangeboden en is inmiddels van lease-eigenaar gewisseld.

Begin februari heb ik de CT200h Business Line Pro besteld met de volgende opties:

- Sienna Brown exterior
- Panther Black interior
- HD Navigatie
- LED koplampen

De eerste leverdatum zou 15 mei zijn. Echter gaf de dealer afgelopen zaterdag aan dat mijn auto nu op Juni stond.

Aangezien mijn Audi al van berijder gewisseld is, rijd ik nu tijdelijk in een Renault Megane Coupe-Cabrio rond tot de Lexus voor de deur staat.

Tot die tijd is het ongeduldig wachten...
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Dankje. Op de Audi heb ik destijds 6 maanden moeten wachten. Dus 4 maanden wachten op de Lexus valt nog enigzins mee....
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Welkom! Ik kan echty niet wachten de CT ok de snelweg tegen te gaan komen! Klinkt als een goede combo die je hebt. :)
 

Bijlagen

  • Image_30_07_13.pdf
    132 KB · Weergaven: 42

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Hey Tom,

Welkom hier. Het lijkt me een hele mooie auto, ik ben hem alleen nog niet tegen gekomen op de weg en is er tog al enkele dagen. Nou kom je bij ons in Zeeland tog niet zoveel Lexus tegen maar zou hem tog graag is int echt willen zien.

Nog ff nagels bijten en op de bank piekeren.

Groetjes
Ronald
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op het Lexus Forum. En alvast veel plezier met je CT, plus sterkte met wachten.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom en heel veel plezier met CT en het forum natuurlijk :)