Even voorstellen

ESINbv eric

Nieuw hier
27 mrt 2011
17
0
0
Hallo mijn naam is Eric, 35 jaar jong en heb onlangs mijn ster ingeruild.

Ben nu in blijde verwachting vanaf 5 februari j.l. op mijn

CT200h business line in Opal Blue met creme lederen bekleding. Ik hoop (niet bevestigd) dat ergens eind Mei begin Juni mijn auto word geleverd. Ik volg het forum al vanaf januari en wil hierbij mij respect uitspreken voor de hosts.

Eric :rulez:
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, alvast veel plezier met je CT200h en sterkte met wachten.
:hi:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Veel succes met de auto! Bedankt voor de complimenten :)

Ik hoop dat jouw Lexus ervaring een goede zal worden. Tot nog toe hebben wij weinig slechte gehoord.
 

frebe

Nieuw hier
20 mrt 2011
5
0
0
dit kan ook niet he dat je slecht hoort over lexus zijn echt stuk voor stuk bangelijke wagens
en zeker de nieuweling de CT200h
succes met het wachten en hopelijk kunnen we snel wat fototjes ervan zien

groensels fre
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
welkom Eric! en bedankt voor de complimenten! ;) Hoop dat je je auto op de gehoopte datum kunt krijgen!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
frebe zei:
dit kan ook niet he dat je slecht hoort over lexus zijn echt stuk voor stuk bangelijke wagens
en zeker de nieuweling de CT200h
succes met het wachten en hopelijk kunnen we snel wat fototjes ervan zien

groensels fre
Een maandag auto kan altijd, Een van onze mods op het team "Iggy" heeft een zeer slechte deal gehad met een LS, welke uiteindelijk afgevoerd is. Maar deze auto was geloof ik ook op gas gezet, iets waar geen ??n Lexus het goed op doet.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
welkom op het forum!

En hopelijk heb je een leuke goede ervaring met je toekomstige CT!
 

ESINbv eric

Nieuw hier
27 mrt 2011
17
0
0
Hallo allemaal,

Bedankt voor het warme welkom :rulez:

Ondertussen is de levertijd een maand vertraagd naar juni.... :neutral: maar goed.

Ik maak me alleen ernstige zoregen over de kwaliteit van de auto na de slechte ervaringen over de kwaliteit van de lak. En over de misleidende informatie over brandstofverbruik.... dit moet toch niet mogen???

Ik wacht af.... en houd jullie zeker op de hoogte van mijn ervaringen.

:photo: :photo: :photo: komen zodra de auto er is.

Eric
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
mindere ervaringen met de lak hebben ook andere merken last van dus niet alleen je toekomstige auto ;) Net zo met het verbruik... wie zegt dat een Polo bluemotion de opgegeven verbruik haalt? Dit geldt ook trouwens voor niet hybride auto's... :rulez:

En hoe gaat het wachten je af? hou je het nog vol? :p
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
ESINbv eric zei:
Hallo mijn naam is Eric, 35 jaar jong en heb onlangs mijn ster ingeruild.

Ben nu in blijde verwachting vanaf 5 februari j.l. op mijn

CT200h business line in Opal Blue met creme lederen bekleding. Ik hoop (niet bevestigd) dat ergens eind Mei begin Juni mijn auto word geleverd. Ik volg het forum al vanaf januari en wil hierbij mij respect uitspreken voor de hosts.

Eric :rulez:


Welkom Eric , en wel leuke woordspeling "heb onlangs mijn ster ingeruild."

Hoop en weet dat je veel plezier gaat beleven aan je CT, puike kar moet ik zeggen. :hi:

En bedankt voor de complimenten. :rulez:
 

ESINbv eric

Nieuw hier
27 mrt 2011
17
0
0
Tsja..... of het wachten me goed afgaat..... NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!

Ik dacht ach t valt wel mee.... paar maandjes wachten geen probleem. Aangezien mijn trouwe reisgenoot verkocht en ook al weg is rijd ik nu in een 'tijdelijke' auto. Zonder airco en klein en frans. Kortom ik kom van A => B maar verder moet je niets verwachten. En ja dan realiseer je je pas hoe ontzettend verwend we zijn in autos te mogen rijden van de absolute topklasse. Wachten valt me erg tegen. En natuurlijk begrip voor de overmacht. Maar ik wil gewoon zo graag in die heerlijke CT over de snelweg zoeven :mrgreen:

Volgens de dealert zat de levering van mijn auto nog voor de grote vertragingsgolf.... Ik ben erg benieuwd wie er ook rond 5 februari heeft besteld en wat de leverstatus daar is.

Eric
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
kijk maar in de topic "Besteld en afleveren" in de CT gedeelte... daar staan wel wat data vermeld...