Even voorstellen..

Marleen Driving Fun

Hoort erbij
Sponsor
21 jun 2014
51
2
0
Beste Forum Leden,

Ik ben nieuw hier dus zal me eerst even netjes voorstellen.
Ik ben Marleen van Diest en ben 33 jaar. Ik heb affiniteit met auto's vanwege mijn werk. Ik werk namelijk voor DFTrackdays als organisator van circuitdagen. Wat ik doe is onder andere contacten met klanten onderhouden en natuurlijk circuitdagen organiseren en op de dagen zelf zorgen dat alles goed verloopt. Ik hoop dat ik in een ander topic hier wat meer over mag vertellen.

Groetjes Marleen
 

Bijlagen

  • photo2072.jpg
    photo2072.jpg
    14,3 KB · Weergaven: 28
  • photo2073.png
    photo2073.png
    214,7 KB · Weergaven: 32

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Beste Marleen,

Welkom op het Lexus forum.
Heb je zelf een Lexus of ben je misschien opzoek naar een Lexus...
Ik ben zelf sinds kort lid van het forum omdat ik een Lexus IS300 SportCross heb gekocht.
Wat een mooie ayrton senna helm.
Er is vandaag een meeting dus als je eens iets anders wilt doen gegevens kun je op de site vinden.

Groet,
Marcel
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Welkom hier Marleen. Voel je vrij wat meer over je job te vertellen :thumbsup:
 

Marleen Driving Fun

Hoort erbij
Sponsor
21 jun 2014
51
2
0
Wat een leuke enthousiaste reacties! Inderdaad gave helm he :oops: Voor de meeting heb ik vandaag helaas geen tijd maar toch bedankt voor de uitnodiging! Ik heb zelf geen Lexus maar ben op zoek naar een Mazda MX-5 maar die zal ik hier niet vinden ;) Ik ben hier eigenlijk lid geworden om het e.e.a. over mijn job te vertellen en hopelijk mensen enthousiast te krijgen zodat ze een keertje langskomen. Jullie horen snel meer!

Gr Marleen
 

Marleen Driving Fun

Hoort erbij
Sponsor
21 jun 2014
51
2
0
Welkom hier Marleen. Voel je vrij wat meer over je job te vertellen :thumbsup:

Hai GPS-10,

Wij hebben buiten de meer dan 40 circuitdagen( http://www.dftrackdays.com/circuit/ )die we organiseren van de zomer in juli en augustus twee circuitavonden gepland. Voor mensen die ons nog niet kennen en een keertje kennis willen maken zijn deze avonden erg geschikt. Zou ik een nieuw topic hierover mogen openen als ware een soort uitnodiging?

Gr Marleen
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier Marleen! Trackdays.. Hmm voor mij de bedoeling om een keer mee te gaan doen met mn Altezza, veel plezier hier en kk hou je berichten in de gaten!
 

Marleen Driving Fun

Hoort erbij
Sponsor
21 jun 2014
51
2
0
Welkom hier Marleen! Trackdays.. Hmm voor mij de bedoeling om een keer mee te gaan doen met mn Altezza, veel plezier hier en kk hou je berichten in de gaten!

Dank je wel! Leuk dat je een keer mee wilt doen, lijkt mij een top idee! :D
Waarschijnlijk post ik vandaag al een leuke aanbieding voor jullie club!
 

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
703
140
43
Welkom hier. Ik verwarde je bijna met Racefun, een organisatie die ik iedereen met klem afraad, maar ik zie dat drivingfun (gelukkig) een andere is. :)
Zou graag ook een keer een trackday doen, maar ik durf het niet met mijn daily drive. Zou best een tweede trackday auto willen bouwen, maar het ontbreekt me qua plaats helaas.
 

Marleen Driving Fun

Hoort erbij
Sponsor
21 jun 2014
51
2
0
Welkom hier. Ik verwarde je bijna met Racefun, een organisatie die ik iedereen met klem afraad, maar ik zie dat drivingfun (gelukkig) een andere is. :)
Zou graag ook een keer een trackday doen, maar ik durf het niet met mijn daily drive. Zou best een tweede trackday auto willen bouwen, maar het ontbreekt me qua plaats helaas.

Nee wij zijn absoluut niet te vergelijken met Racefun en hebben ook niks met ze te maken!

Leuk dat je ook een keer aan een trackday mee wilt doen. Ik snap dat je zuinig op je auto bent. We bieden de mogelijkheid om een trackday verzekering af te sluiten. Als je hier interesse in hebt kun je even contact opnemen met Peter Tunissen: peter@driving-fun.com Hier vind je meer informatie: http://www.circuitverzekeringen.nl

Een trackday auto opbouwen doen wij ook, volledig naar eigen wens. Plaats om de auto te stallen hebben we ook, ons bedrijf is gevestigd in Middenmeer.

Als laatste bieden we ook nog huurauto's aan vanaf ?79,-.

Dus eigenlijk is er niets wat je nog tegen houdt om een keer op een trackday van ons te komen rijden ;)

Als je hier vragen over hebt hoor ik het graag van je.

Groetjes Marleen