Even voorstellen

Blue

Nieuw hier
30 jan 2014
11
0
0
Beste leden

Na al twee keer jullie hulp gevraagd te hebben op het forum en anoniem regelmatig het forum te lezen kwam ik er achter dat ik mij nog niet had voorgesteld. Bij deze.
Sinds plus minus een klein half jaartje rij ik een groene lexus is250 automaat uit eind 2007. Daarvoor kortdurend een is250 handbak gehad, maar deze beviel helaas niet naar wens.
Mijn eerste echte liefde betrof een corolla 1.3 uit 1997 waarin ik jaren met plezier heb gereden en deze staat nog steeds op het erf verstop, uitgeschreven en wel.

De huidige lexus bevalt zeer goed. Als alles goed gaat hoop ik er nog jaren plezier van te hebben. Qua toekomst plannen m.b.t de auto wil ik haar ooit nog minimaal verlagen, aangezien er wel heel veel ruimte zit tussen de wielkas achter en de velg. Plus ik overweeg een roadrunner nav systeem, echter moet ik dan wel eerst goedkoop aan een ventilator setje a la 2009 kunnen komen (kost nu via lexus 295 excl)

2r6zbwp.jpg


Groet David
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi David. Mooie auto! En de IS250 zal je zeker vele jaren plezier geven. Een subtiele verlaging middels veren moet te doen zijn. Hoe dan ook, mooie auto en veel fijne kms gewenst!
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
hahaha welkom David, groene is250's zie je niet vaak... die van jouw is een leuk exemplaar! Take good care of her!
 

W1773M

Heel actief
18 mei 2010
856
15
18
Welkom op Het Lexus Forum, veel plezier met je IS250. En succes met je plannen. :D