even voorstellen

Ik denk dat er wat beter naar de fotos gekeken moet worden.. Voordat er zomaar mensen als Johanm beledigd worden, dat ze hun auto niet goed wassen.. :P (Al geef ik toe dat de auto erg vies is!) Tussenstand: Johanm heeft al de houten kaft gewonnen. Alor en mvraamsdonkIS300 moeten het naar hem toe brengen, door een verkeerde gok :P
 
Zonder alles gelezen te hebben, gebaseerd op de wielen is het een f-sport. Hoogst waarschijnlijk een IS gen 2 of 3.
 
Zonder alles gelezen te hebben, gebaseerd op de wielen is het een f-sport. Hoogst waarschijnlijk een IS gen 2 of 3.
Foto's kunnen bedriegen maar komt mij niet over als Satin Silver 3gen of Hakuren Silver 2gen. Lijkt meer Milennium Silver 1 gen.
 
Ik ga jullie niet meer te lang laten raden. Te lang vaag doen kan namelijk verkeerd overkomen, wat zeker niet mijn bedoeling was. Ik wilde alleen voor de ge?nteresseerden een klein spelletje cre?ren :)

Maar goed, de meesten hadden in het begin gelijk geraden, zelfs zonder de foto's gezien te hebben. Het is de witte is300h geworden van Johanm! :) Ik ben er enorm blij mee en trots om de eigenaar ervan te zijn. Mijn dank ook aan Johan voor het keurig afhandelen van de verkoop.


Maar het is wel erg leuk om te zien dat goed naar de foto's gekeken werd! Want om jullie toch even op een dwaalspoor te zetten en echt te testen, heb ik foto's van de VIEZE witte IS250 geplaatst van Alan :P Toch knap dat het aan de hand van die 2 foto's geraden kan worden. Het raadspel is hierbij be?indigd! :grin:


Binnenkort als afsluiter plaats ik nog een foto van mijn nieuwe auto.
 
Gefeliciteerd! Mooie auto, je kan er niet verkeerd mee gaan :)
 
Bedankt! De eerst volgende meeting in juni kan ik helaas niet bijwonen. Wellicht de volgende. Tot dan!
 
Ook van mijn kant gefeliciteerd met je aanwinst! Zorg goed voor hem. Ik weet dat je dat gaat doen!:cry:
 
gefeliciteerd !! prachtige wagen , ik heb er zelfs op gestemd de vorige meeting !

je hebt een prijswinnaar :rulez:
 
No Title

Dank je wel! Als afsluiter een laatste foto van de is300h :)
 

Bijlagen

  • photo3100.jpg
    photo3100.jpg
    347,7 KB · Weergaven: 62
Haha nee als afsluiter van deze topic bedoelde ik. Ik ben hem zeker niet beu.. Integendeel juist! Ik stap elke keer met een grotere grijns mijn auto in.