Even voorstellen

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Avuko
  • Startdatum Startdatum
bestempel je nu Lexus rijders als een type die niet over de top wil gaan of die alleen mainstream muziek kan waarderen
dan zit je fout beste Joris

als ik dit zo lees snap ik niet waarom je een lexus wilt om te verbouwen
als je een drifter zoekt zou ik eerder kijken bij een BMW , veel goedkoper om om te bouwen

en laat ik je even kennismaken met een stel Lexus rijders die hun bakkie aardig verbouwd hebben


omdat ik bmw ronduit gay vind. alleemaal dezelfde autos. lelijk en lomp.
nee een lexus is nog steeds een status merk zoals mercedes en caddilac. maarja, ik maak dingen anders mee dan jullie blijkbaar,.

Mijn wereld word overdonderd met civics.. om gek van te worden.

en ik vind die 400 best een coole bak zo.
Maar mij nog te ingetogen. iedereen kan een lampje plaatsen en een sticker plakken.

niet afkrakend bedoeld, want deze auto ziet er echt goed uit zo.
maar ik wil verder dan dat. :)

10155039_648115811928237_2048432009_n_zpshbcrrycy.jpg


IMG_4808_zpswjintti4.jpg


10425115_1452148548366582_5826489352249486543_n_zpsklymvkcc.jpg


IMG_3565_zpsbp1bjdg4.jpg


IMG_4638_zpsnkbtal5z.jpg


ik heb mijn share aan goedkope zooi gehad om mee te kloten.
Nu wil ik een lexus op mijn manier aanpassen. lekker backyard. beetje Rat. en vooral veel Joris

voor het driften komt later aangezien het eerst mn daily zal zijn. :)
 
hey die beige civic komt bij mij uit de buurt , die stond laatst op de sloop , gaijin
vaak achter gereden dat ding was gaaf , draagarmen en zo alles nieuw , ik snap waar je heen wilt

maar waarom niet op de US tour , dikke amerikaan als rat ride ,
 
hey die beige civic komt bij mij uit de buurt , die stond laatst op de sloop , gaijin
vaak achter gereden dat ding was gaaf , draagarmen en zo alles nieuw , ik snap waar je heen wilt

maar waarom niet op de US tour , dikke amerikaan als rat ride ,

Omdat Amerikanen saai zijn.

Die beige auto heeft hij ingeruild voor een paarse hatch. Ik zat in zijn club. Nu zit hij in de mijne
:)


Joris heb je een filmpje met de muziek die je zelf maakt ?
Ben wel benieuwd. 👍🏻

Nope.
 
Ok Joris duidelijk man, ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat zien. Die 400 was wit gerollerd en dan met viltstiften getekend wat je daar ziet zijn geen stickers... Maar wat jij wilt gaan doen kan heel gaaf uitpakken... gezien je bikes (lang enzo...) hoe wil je de fietsrek gaan maken? Wordt deze verlengd? want op die "normale" rekken passen je wielen niet op?
 
Ok Joris duidelijk man, ben benieuwd hoe het uiteindelijk gaat zien. Die 400 was wit gerollerd en dan met viltstiften getekend wat je daar ziet zijn geen stickers... Maar wat jij wilt gaan doen kan heel gaaf uitpakken... gezien je bikes (lang enzo...) hoe wil je de fietsrek gaan maken? Wordt deze verlengd? want op die "normale" rekken passen je wielen niet op?

Het zal mij benieuwen of mn nieuwe 80mm brede velgen gaan passen in een standaard drager. Haha.