Even voorstellen

Renep

Nieuw hier
9 jun 2015
18
0
0
Hallo,

Wilde mij hier even netjes voorstellen voor ik her en der wat vragen ga afvuren 😉

Mijn naam is Ren? en ben 40 jaar.
Momenteel is mijn **kuch** bolide een Renault Scenic uit 2002.
Deze gaat, op hele korte termijn, het veld ruimen voor een gebruikte betrouwbare auto. Zodoende ben ik uitgekomen bij Lexus.

Ik hoop dat ik hier wat meer inzicht over de auto kan krijgen aangezien ik eigenlijk amper wat weet over Lexus. (Wel bij de Lexus dealer In Amsterdam geweest trouwens voor info,maar dat is een beetje hetzelfde als de slager vragen om zijn eigen worst te keuren)

Gr.

Ren?
 

Renep

Nieuw hier
9 jun 2015
18
0
0
Niet geheel onbelangrijk, ik ben aan het kijken naar een 450h 3e generatie (tussen 2006 en 2009 ongeveer)
Voordat er vragen komen om welk type het gaat 😉
 

Lacor

Stamgast
25 jun 2011
1.010
66
0
Welkom Ren?! Een wijze en mooie upgrade van je voiture. Kijk zeker ook even rond op ervaringen van de GS eigenaren.
 

fastatje

Heel actief
1 jun 2014
562
48
28
Amsterdam is geen handelaar, maar rechtlijnig, als zij iets roepen wil ik mijn hand ervoor in het vuur steken...... Hoop je zaterdag te zien..
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Welkom Renep veel plezier bij je zoektocht ,het verlangen is vaak leuker dan het bezitten maar voor Lexus maak ik graag een uitzondering.
Nog geen dag spijt met de ouwe uit 2003
 

Renep

Nieuw hier
9 jun 2015
18
0
0
Das een mooi welkom ! Bedankt !

Ik zat al te kijken naar de meeting as Zaterdag, maar ik werk ergens op de Noordzee en ben pas over 1 week weer thuis. Dus helaas.
Ik ben al een tijd aan het kijken en al veel merken overwogen. Maar met 2 jonge kinderen rij ik liever in een velige tank dan een klein autotje. Daar komt bij dat ik veel weg ben en ik mijn vrouw niet wil opzadelen met een onbetrouwbare auto.
Dat klinkt positief dat de Lexus dealer in Amsterdam wel eerlijk is, hij vertelde een hoop positieve dingen !

Ik open even een ander topic om nog het een en ander te vragen. Wil namelijk wel zeker zijn voor ik tot aankoop over ga, ze zijn nog vrij prijzig namelijk.

Gr.

Ren?
 

Rowi

Actief
22 feb 2011
355
5
0
Welkom hier en goede zoektocht gewenst... heb gerageerd, verwacht er niet teveel van want ken de GS niet egt. Kom lekker langs op de meeting zoals ik daar ook zeg en gooi al je vragen in de groep
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Welkom hier en goede zoektocht gewenst... heb gerageerd, verwacht er niet teveel van want ken de GS niet egt. Kom lekker langs op de meeting zoals ik daar ook zeg en gooi al je vragen in de groep
Ren? zegt dat hij aan het werk is dus kan er niet bij zijn.. :p

Welkom hier Ren? succes met je zoektocht!!
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
No Title

Ik kwam deze advertentie tegen Ren?.
Geen idee ik welke prijsklasse je zoekt ? maar deze is euro 22.950 en staat bij http://www.wamo-autocentrum.nl
Ik vond hem erg mooi en lage kilometer stand 32.480 KM
 

Bijlagen

  • photo3743.jpg
    photo3743.jpg
    51,9 KB · Weergaven: 32
  • photo3742.jpg
    photo3742.jpg
    44,7 KB · Weergaven: 34
  • photo3744.jpg
    photo3744.jpg
    35,4 KB · Weergaven: 36
  • photo3745.jpg
    photo3745.jpg
    58,7 KB · Weergaven: 32
  • photo3746.jpg
    photo3746.jpg
    55,5 KB · Weergaven: 32

Renep

Nieuw hier
9 jun 2015
18
0
0
Iedereen bedankt voor de antwoorden.
Ik heb nu eindelijk weer een beetje internet, dus kan even antwoorden.

Helaas ben ik er niet, maar anders had ik zeker bij de meeting geweest !

Jan, die staat bij mij te koop redelijk in de buurt. Zeker een mooie auto en lijkt mij zo goed als nieuw.
Zodra ik thuis ben is dat er wel 1 waar ik even ga kijken.

Ik houd jullie zeker op de hoogte 👍🏻