Even Voorstellen

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Hallo beste mede leden ,


Mijn naam is Patrick en ik ben vanaf a.s woensdag trotse eigenaar van een Lexus is250 Luxury
Het is misschien handig als ik het autoverleden erbij vertel, dit aangezien het nogal een switch is!

De jaren dat ik van mijn rijbewijs mag genieten ben ik altijd 100% Peugeot man geweest, Ik ben van een
Peugeot 107, naar een Peugeot 108 gegaan. De 108 was in mijn ogen toen ik hem kocht een hele luxe auto.
Tsja , wat wil je als je een 107 gewend ben hahaha.

Maar toen ineens wees een maatje van me op Lexus. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik altijd al een zwak gehad heb
voor Lexus. Deste beter dat ik nu dus eindelijk een Lexus IS-250 kan besturen van 2006.

De rede van de switch is omdat de Lexus dealer zon mooie offerte gaf op de peugeot dat ik het aanbod gewoon weg niet kon weigeren.
Bovendien, Vergeleken met de peugeot is dit een 5* hotel !

A.s woensdag mag ik de IS250 op gaan halen bij de dealer, en zal ik eventueel als dat gewenst word wat fotos plaatsen .
Ik heb al enig wat fotos mogen ontvangen die ik best wil laten zien.


Ik hoop Jullie snel te mogen ontmoeten !

Vriendelijk Gegroet

Patrick
 

Bijlagen

  • photo4336.jpg
    photo4336.jpg
    145,5 KB · Weergaven: 34
  • photo4337.jpg
    photo4337.jpg
    103,5 KB · Weergaven: 33
  • photo4339.jpg
    photo4339.jpg
    185,6 KB · Weergaven: 33
  • photo4338.jpg
    photo4338.jpg
    129,2 KB · Weergaven: 31
  • photo4340.jpg
    photo4340.jpg
    113,2 KB · Weergaven: 33

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
welkom Patrick
leuk verhaal en zeker een grote stap van 108 naar een IS
Jouw IS is blauw met beige :rulez:hele mooie combi vind ik zelf
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ja dat vind ik dus ook! ik mocht er een proefrit natuurlijk mee maken en ik was gelijk verliefd op de auto. Dat geluid van die v6 !
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ahh dat verklaard een hoop! ik ben zelf Buiten werktijden om Autopoetser/Detailer dus dat zal wel goed komen ! Binnekort moet ik naar de Eifel in duitsland en daarheen neem ik mijn Go Pro hero 3 mee. Als het jullie leuk bevonden lijkt wil ik best een videootje schieten van daar
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
aha we hebben hier nog een blauwe IS die detailer is , die kleur is gewoon prachtig om te poetsen
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
A.s woensdag als ik de auto in ontvangs heb genomen zal ik em op de brug zetten en flink polijsten want dat is flink nodig. De vorige eigenaar was te lui om hem te wassen . Een hartbrekend verhaal. Heel de auto zit vol swirls. Tot na woensdag dan. De lexus zal in een WAX GUARD verzegeling gaan en zal flink gecleaned worden. Maarja wat zeggen woorden als de daden het moeten verrichten ;) Woensdag zal ik fotos plaatsen met de Lexus die gepoetst zal zijn. Ik neem aan dat dit in een showtopic moet? waar ik toekomstige updates ook bij kan houden ??
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
maak maar een project topic , zoals de link hieronder in my signature
maar neem je tijd , als je hem woensdag haalt meteen de DAP er op loslaten ?
elke producten gebruik jij ? wij krijgen bij onze sponsor CarClean 10% korting
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Haha mijn maatje is autopoetser en ik krijg het voor bijna niets :p Als de lexus op de brug staat krijgt i een complete behandeling. Ik gebruik alleen Cartec en Waxguard . Ook ga ik binnekort langs
bij de velgendokter. De vorige eigenaar wist het verschil niet tussen stoep en parkeerplaats :(

​
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.127
4
846
113
Welkom Patrick,
Mijn auto heeft behandelingen gehad bij Protech, maar da's weer 3 jaar geleden. Ik denk dat ik ook eens zo'n behandeling laat doen.
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik kan misschien wel iets regelen met mijn maatje. Zijn bedrijf zit in waalwijk

Edit, ik zie net dat je uit waalwijk komt ! Hallo buurman dan hahaha. Me maatje zit naast de macdonalds in waalwijk. Met intresse kan ik misschien zelfs een meet regelen bij hem als daar intresse voor is???
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Dankje !!!, Is er toevallig een meeting binnekort? Ik moet de weg nog ff zien te vinden hier haha
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Ohh waar werk je als ik vragen mag? Ik werk zelf in tilburg bij Ad van geloven. p.s ga jij ook naar de minimeet? anders kunne we er same heen karre ;)
 

Bluedeamon

Actief
4 okt 2015
440
31
0
Dankje alvast :p

Nog 2 dagen en dan is het zover! Eindelijk na 7 dagen wachten (veel ste lang :p ) kan ik de lexus ophalen !.

Is er toevallig een Nederlandse "gadget" website bekend? Ik wil namelijk een LED strip in de koplamp gaan verwerken.
Had een vaag iets gelezen over een strip, maar heb er niet veel meer over kunnen lezen ​