Even voorstellen

Cie

Nieuw hier
9 sep 2016
2
0
0
Hoi, mijn naam is Casper en ik ben net de (zeer blije) eigenaar geworden van een CT200h Business Line uit 2012. Hij heeft 116K op de teller en heb er 13K voor betaald. Hij heeft het navi (uitklap) scherm, alcantara panther black bekleding en hij is wit. Ik zal begin volgende week vast wat actiever worden op dit forum, aangezien ik de auto helemaal aan het doorspitten ben. Nu eerst een weekendje weg met vrouw en kind (YES, lekker rijden met de CT!).

Gegroet!
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Gefeliciteerd met je aanschaf! Is dit je eerste Lexus? Wat reed je hiervoor?
 

Xenon

Heel actief
19 mrt 2013
730
1
297
63
Doe je goed : Lexus aanschaffen en meteen ook nog 'n weekendje weg.:thumbsup::thumbsup::)
 

TwaMu

Actief
13 mei 2015
233
19
18
Welkom en gefeliciteerd met deze geweldige aanschaf, een prima keuze!!! Veel veilige kilometers gewenst!!!!
 

Chrisman

Nieuw hier
5 aug 2015
18
2
0
Gefeliciteerd en ik wens je veel veilige kilometers toe en blijf net als ik er vooral van genieten!
 

Cie

Nieuw hier
9 sep 2016
2
0
0
Bedankt allen. Het was een prima weekend, ook het stukje rijden van en naar bestemming was heerlijk:).

Om de vragen te beantwoorden: dit is mijn eerste Lexus. Hiervoor reed ik een Ford Focus uit 2005, maar de moter was helaas overleden na 300K km..

Weet iemand van jullie in hoeverre de firmware is te updaten? Het enige dat ik kan achterhalen (via het (geheime) servicemenu) is CD_DB ver. 3754, maar dit is volgens mij enkel van de navigatie...
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Weet iemand van jullie in hoeverre de firmware is te updaten? Het enige dat ik kan achterhalen (via het (geheime) servicemenu) is CD_DB ver. 3754, maar dit is volgens mij enkel van de navigatie...

Ik heb onlangs bij Lexus de auto even laten uitlezen en de nodige upgrades laten uitvoeren. Piece of cake. :)
 

RRGS

Hoort erbij
26 aug 2016
53
8
8
Gefeliciteerd! Mooi dat je er al grotere ritten mee hebt gemaakt. Voor updates zou ik even naar de dealer gaan.