Even voorstellen

• Onderwerp starter Onderwerp starter gsadv
  • Startdatum Startdatum
  • Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

gsadv

Nieuw hier
1 jul 2017
9
0
1
Beste leden,

Mijn naam is Hassan uit Amsterdam. Ik ben sinds kort in het bezit van een ls430 (youngtimer). Heb al een hoop gelezen hier op het forum. Hieronder wat foto's van de LS.
Hij komt van een 1e eigenaar af en is altijd bij Lexus onderhouden geweest :).
Het is een uitgebreide uitvoering. Dus keyless, massage stoelen achter en zelfs softclose:).

Eerste wat ik al gedaan heb is een bluetooth module gemonteerd en de volgende klus wordt de subwoofer vervangen en de gasveren van de achterklep. Wil ook wel wat grotere velgen monteren. Dus 18 of 19 inch. Heeft iemand wat suggesties. Ik ben opzoek naar velden met zo min mogelijk spaken, dus een volle velg zeg maar. Kan ze hier nergens vinden maar wel in amerika en best prijzig.

Bijlagen

• photo6119.JPG
    photo6119.JPG
    36 KB · Weergaven: 103
  • photo6120.JPG
    photo6120.JPG
    36 KB · Weergaven: 147
  • photo6121.gif
    photo6121.gif
    70,4 KB · Weergaven: 161
Welkom, erg gave auto ! Ik heb ze altijd erg mooi gevonden. Ik hoop dat je de auto zo origineel als mogelijk houdt :-) Veel plezier op het forum, enne meer foto's is altijd goed !

Ik ga zeker proberen de auto origineel te houden. Ik vind alleen 17inch een te kleine maat voor zo'n limo.

Bijlagen

• photo6124.JPG
    photo6124.JPG
    89,9 KB · Weergaven: 98
Vandaag de kapotte subwoofer vervangen door een nieuwe. Veel werk om alleen een subwoofer te vervangen. Koste me in totaal 4 uur.. Het resultaat klinkt in vedergeval goed.