Arbitrator
Heel actief
- 25 jun 2017
- 983
- 540
- 93
Netjes gedaan! Heeft deze nou adaptive cruise? Ik ben benieuwd hoe je dat ervaart. Bij Lexus hadden ze dat toen al gewoon.
Laatst bewerkt:
Kom ik nu dus achter....
Ik kan gewoon een DVD'tje kijken in het audiosysteem.
De wagen moet wel in 'p' staan ?n op de parkeerrem....
Kom ik nu dus achter....
Ik kan gewoon een DVD'tje kijken in het audiosysteem.
De wagen moet wel in 'p' staan ?n op de parkeerrem....
Een verborgen knopje in de bekerhouder??? Geintje zeker! Als vanavond mijn ega met de auto weer terug is, duik ik er meteen in. Dat moet ik zien!
Dat MP3's op DVD's branden geen werkend resultaat oplevert heb ik inmiddel ontdekt idd... Och er kunnen ook erg veel MP3's op zes CD's ....
De eerste foto toont rechtsonder in de hoek een knopje dat er voor zorgt dat er dvd kan worden gekeken onder het rijden.
De tweede foto toont linksonder in de hoek van de opbergplek onder de armsteun een knopje waar ik geen idee van heb wat het doet :\
Vanmiddag erg druk geweest met het audiosysteem. Maar daarna wilde de auto niet meer starten en de monitor ging niet meer aan ... 12V accu bijna leeg. Gelukkig de wagen na een paar pogingen toch nog gestart gekregen! Les: als je aan de wagen knutselt zorg er dan voor dat de wagen af en toe de 12V accu oplaadt. Het is kennelijk een accuutje met geringe capaciteit...
Vanmiddag erg druk geweest met het audiosysteem. Maar daarna wilde de auto niet meer starten en de monitor ging niet meer aan ... 12V accu bijna leeg. Gelukkig de wagen na een paar pogingen toch nog gestart gekregen! Les: als je aan de wagen knutselt zorg er dan voor dat de wagen af en toe de 12V accu oplaadt. Het is kennelijk een accuutje met geringe capaciteit...