Even voorstellen

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Netjes gedaan! Heeft deze nou adaptive cruise? Ik ben benieuwd hoe je dat ervaart. Bij Lexus hadden ze dat toen al gewoon.
 
Laatst bewerkt:

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Arbitrator mijn gs is van 2005. Die heeft dat ook. Op zich werkt dat prima. Ik vind het alleen niet prettig als het wat drukker is.
En je moet toch wel redelijk op tijd van baan wisselen.
 

Yvonne

Actief
5 dec 2010
108
12
18
Mooie auto zeg!

Arbitrator
Adaptive cruise vind ik over het algemeen wel fijn, ik vind alleen dat hij soms wat traag reageert op de voorganger, die heeft dan allang weer gas gegeven en die van mij moet dan nog wakker worden, en inderdaad op de snelweg als je van baan moet wisselen haha, dat moet je zeker wel op tijd doen anders gaat de auto ook vol op de rem, dat hebben wij dus ook al een paar keer gehad :grin:, ben je bezig met wisselen van rijbaan gaat ineens de auto vol in de ankers omdat hij die auto/vrachtwagen die je in aan het halen bent ineens ziet...

Wat ik ook wat minder vind is dat de Adaptive cruise onder de 40 ineens uitgeschakeld wordt, als de auto aan het afremmen is en de teller dan net onder de 40 komt wordt de Adaptive cruise uitgezet waarna dan ook de rem ineens losgelaten wordt en de auto weer vooruit schiet... maargoed, als je dit weet kun je er rekening mee houden

Maar ik ben blij dat het erin zit, maak er ook best vaak gebruik van.

Groetjes Yvonne
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Aan allen hierboven: dank jullie wel! :)
Inmiddels in twee dagen tijd de tank bijna leeggereden. Wat een HEERLIJKE wagen! De stilte! Het comfort! De handling! De goodies! Het vermogen!

Hij heeft inderdaad ACC, het is de president uitvoering. Ben er nog mee aan het stoeien. Dat dingetje van het inhalen heb ik ook al ervaren idd. En als iemand voor je invoegt gaat er ook van alles gebeuren .... :grin: Het is nog even wennen...
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Kom ik nu dus achter....

Ik kan gewoon een DVD'tje kijken in het audiosysteem.
De wagen moet wel in 'p' staan ?n op de parkeerrem....
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Kom ik nu dus achter....

Ik kan gewoon een DVD'tje kijken in het audiosysteem.
De wagen moet wel in 'p' staan ?n op de parkeerrem....

Inderdaad, zit er bij jou ook een verborgen knopje in de bekerhouder? Zo ja, dan kun je die omzetten en tijdens het rijden dvd kijken. Vindt mn dochter leuk bij een lange reis :p

overigens, het heeft geen zin om mp3s op dvds te branden. Dat werkt niet.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Een verborgen knopje in de bekerhouder??? Geintje zeker! :eek: Als vanavond mijn ega met de auto weer terug is, duik ik er meteen in. Dat moet ik zien!
Dat MP3's op DVD's branden geen werkend resultaat oplevert heb ik inmiddel ontdekt idd... Och er kunnen ook erg veel MP3's op zes CD's ....
 

uranj16

Hoort erbij
10 mrt 2016
45
7
8
Proficiat met je aanwinst en goed bezig. Ben zelf in bezit van een GS 450h uit 2009. Een zeer fijne wagen.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Een verborgen knopje in de bekerhouder??? Geintje zeker! :eek: Als vanavond mijn ega met de auto weer terug is, duik ik er meteen in. Dat moet ik zien!
Dat MP3's op DVD's branden geen werkend resultaat oplevert heb ik inmiddel ontdekt idd... Och er kunnen ook erg veel MP3's op zes CD's ....

De eerste foto toont rechtsonder in de hoek een knopje dat er voor zorgt dat er dvd kan worden gekeken onder het rijden.

De tweede foto toont linksonder in de hoek van de opbergplek onder de armsteun een knopje waar ik geen idee van heb wat het doet :\
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Nou ik heb even gekeken en nope: geen knopjes. Ik denk dat het een staaltje huisvlijt is. Wonderlijk! De vorige eigenaar was kennelijk handig met de soldeerbout... :)

tegenover de plek van de knop in de armsteun zit bij mij de aux-ingang en een 12V aansluiting. Verder is die ruimte leeg.
 
Laatst bewerkt:

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Bijzonder, ik weet wel dat de eerste eigenaar er op multimedia gebied aardig wat aan heeft laten knutselen.
Waarschijnlijk hoort dit er ook bij dan!
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Vanmiddag erg druk geweest met het audiosysteem. Maar daarna wilde de auto niet meer starten en de monitor ging niet meer aan ... 12V accu bijna leeg. :eek: Gelukkig de wagen na een paar pogingen toch nog gestart gekregen! Les: als je aan de wagen knutselt zorg er dan voor dat de wagen af en toe de 12V accu oplaadt. Het is kennelijk een accuutje met geringe capaciteit...
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.111
4
815
113
De eerste foto toont rechtsonder in de hoek een knopje dat er voor zorgt dat er dvd kan worden gekeken onder het rijden.

De tweede foto toont linksonder in de hoek van de opbergplek onder de armsteun een knopje waar ik geen idee van heb wat het doet :\

Grappig, dat "DVD knopje" heb ik ook en ziet er hetzelfde uit bij mij. Ik wist nooit waar dat ding voor diende, nu wel :) (Zojuist bijna een paar fietsers geschept en zeven geparkeerde auto's geschampt.) Ik denk dat ik maar geen DVD ga kijken in de auto, ook niet voor de passagier want het valt me op dat je stiekem toch af en toe naar het scherm kijkt.
 

Higgie

Moderator
Forumleiding
25 nov 2012
1.111
4
815
113
Vanmiddag erg druk geweest met het audiosysteem. Maar daarna wilde de auto niet meer starten en de monitor ging niet meer aan ... 12V accu bijna leeg. :eek: Gelukkig de wagen na een paar pogingen toch nog gestart gekregen! Les: als je aan de wagen knutselt zorg er dan voor dat de wagen af en toe de 12V accu oplaadt. Het is kennelijk een accuutje met geringe capaciteit...

Dit heb ik ook meegemaakt, ondanks dat de auto "uit" staat gebruikt hij toch stroom als je er in zit. Oplossing: Zorg dat je de sleutel niet op zak hebt maar leg hem buiten de auto neer, ergens buiten bereik van de keyless entry.
 

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Aha!

In de Prius zit een knopje onder het stuur om de keyless entry uit te schakelen, bijvoorbeeld als de wagen een paar weken niet gebruikt gaat worden. Ik heb dat knopje nog niet weten te ontdekken in mijn GS....

Het verhaal over dat Video-unlock knopje is toch wel heel apart.
 

Arbitrator

Heel actief
25 jun 2017
956
498
63
Vanmiddag erg druk geweest met het audiosysteem. Maar daarna wilde de auto niet meer starten en de monitor ging niet meer aan ... 12V accu bijna leeg. :eek: Gelukkig de wagen na een paar pogingen toch nog gestart gekregen! Les: als je aan de wagen knutselt zorg er dan voor dat de wagen af en toe de 12V accu oplaadt. Het is kennelijk een accuutje met geringe capaciteit...

Dat klopt, na 2 weken vakantie was de accu ook leeg (GS stond still alles uit voor mn huis).
dealer bevestigde dat de accu idd best klein is.


Frank2b Yvonne Trouwens, 24 september is Japfest. Lijkt het jullie leuk om ook te komen en je GS te showen? Nu ben ik maar de enige daar met een GS :/
http://forum.lexusforum.nl/forum/le...etings/164178-japfest-2017-assen-24-september
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ErwinJDM