Even voorstellen

Neeeeeeeeeee! Als je voor een LC gaat dan toch zeker de V8 versie en niet de hybride? Dat past gewoon totaal niet bij die auto.

Jarno
 
Je hoeft alleen maar het verschil in geluid te horen en dan weet je toch al genoeg? Er staat een review op YouTube (ik dacht van savagegeese) waarin ze laten zien dat je in de hybride het toerental van de motor als een gek op en neer kunt laten gaan zonder dat er verder ook maar iets gebeurt. Dat wil je toch niet in een auto als dit waarin het om het rijplezier gaat? Kijk, als ik een 500h voor een prikkie kan krijgen zeg ik natuurlijk geen nee maar als ik het voor het kiezen heb komt de "h" niet eens in aanmerking.

Jarno
 
Je hoeft alleen maar het verschil in geluid te horen en dan weet je toch al genoeg? Er staat een review op YouTube (ik dacht van savagegeese) waarin ze laten zien dat je in de hybride het toerental van de motor als een gek op en neer kunt laten gaan zonder dat er verder ook maar iets gebeurt. Dat wil je toch niet in een auto als dit waarin het om het rijplezier gaat? Kijk, als ik een 500h voor een prikkie kan krijgen zeg ik natuurlijk geen nee maar als ik het voor het kiezen heb komt de "h" niet eens in aanmerking.

Jarno

Je laten in hetzelfde (of een follow up) filmpje ook zien dat de h een dikke prima is en super relaxt rijdt. Neem daarbij de 80?k aan BPM en dan heb je ook een ander verhaal.
Bovendien is de LC niet gemaakt om rijplezier, maar als Luxe GT waarin je super comfortabel met een vleugje sportiviteit je reis mee kunt vervullen.
 
Sinds mijn CT en diverse 400 km retourtjes in de Mercedes 350e company car ben ik z? overtuigd van hybride rijden dat ik zonder te twijfelen de RC of zelfs de LC500 hybride zou verkiezen boven de V8.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vagtech
Je laten in hetzelfde (of een follow up) filmpje ook zien dat de h een dikke prima is en super relaxt rijdt. Neem daarbij de 80?k aan BPM en dan heb je ook een ander verhaal.
Bovendien is de LC niet gemaakt om rijplezier, maar als Luxe GT waarin je super comfortabel met een vleugje sportiviteit je reis mee kunt vervullen.

Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet prima rijdt want dat doet hij uiteraard. Het probleem is alleen dat als ik heel comfortabel een lange rit zou willen maken ik dan eerder voor een LS zou kiezen, die is dan ook gelijk een heel stuk praktischer. En voor een rit met meer sportiviteit verkies ik de LC 500 met dikke V8. De LC 500h is het voor allebei n?t niet en als je zoveel geld gaat uitgeven aan een auto kan hij maar beter 100% naar wens zijn.

Overigens is het voor mij een compleet non-issue want ik zal noch de V8, noch de hybride versie ooit kunnen betalen. Ik voorzie eerder dat ik in mijn GS blijf rijden tot hij uit elkaar valt en zoals we weten kan dat bij een Lexus heel, h??l lang duren.

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Vagtech
Ik heb ook nooit gezegd dat hij niet prima rijdt want dat doet hij uiteraard. Het probleem is alleen dat als ik heel comfortabel een lange rit zou willen maken ik dan eerder voor een LS zou kiezen, die is dan ook gelijk een heel stuk praktischer. En voor een rit met meer sportiviteit verkies ik de LC 500 met dikke V8. De LC 500h is het voor allebei n?t niet en als je zoveel geld gaat uitgeven aan een auto kan hij maar beter 100% naar wens zijn.

Overigens is het voor mij een compleet non-issue want ik zal noch de V8, noch de hybride versie ooit kunnen betalen. Ik voorzie eerder dat ik in mijn GS blijf rijden tot hij uit elkaar valt en zoals we weten kan dat bij een Lexus heel, h??l lang duren.

Jarno

Nou, dat is allemaal leuk en aardig, maar in mijn optiek heb je gewoon de beste Lexus die er is.
de GS is super snel en comfortabel, maar niet zo insane veel geld als een LS. Het is wat mij betreft eeuwig zonde dat de ES300h (lager segment) er voor terug is gekomen.

Dus inderdaad oprijden tot hij uit elkaar valt (gebeurd niet), dan maar doorrijden totdat zelfs hybrides de milieuzone niet meer in mogen.
 
Nou, dat is allemaal leuk en aardig, maar in mijn optiek heb je gewoon de beste Lexus die er is.
de GS is super snel en comfortabel, maar niet zo insane veel geld als een LS. Het is wat mij betreft eeuwig zonde dat de ES300h (lager segment) er voor terug is gekomen.

Dus inderdaad oprijden tot hij uit elkaar valt (gebeurd niet), dan maar doorrijden totdat zelfs hybrides de milieuzone niet meer in mogen.

:):D:thumbsup:
 
  • Leuk
Waarderingen: Arbitrator
Update: Ik ben overstag gegaan en ga overstappen van de CT200h naar de prachtige IS300h Dit is hem dan ook geworden.

Wat grappig exact deze auto heb ik in Zwolle ook nog gereden begin mei voor jij hem hebt gekocht. Toen laten schieten omdat ik toch eerst mijn BMW zelf wilde verkopen. Nu uiteindelijk ook zaken gedaan in Zwolle voor een F-Sport uitvoering.
 
  • Leuk
Waarderingen: Vagtech
Wat grappig exact deze auto heb ik in Zwolle ook nog gereden begin mei voor jij hem hebt gekocht. Toen laten schieten omdat ik toch eerst mijn BMW zelf wilde verkopen. Nu uiteindelijk ook zaken gedaan in Zwolle voor een F-Sport uitvoering.

Ik heb hem wel genomen en ben er heel blij mee. F-Sport is natuurlijk mooier, maar ah verschil moet er wezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dietrich en Mr Bullet